PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Girsik Áron (Dorog)

„Az utolsó edzőmérkőzésen elszakadt a bokaszalagom és ez rosszul érintett, mert két hónap kihagyás után is nehezen vettem fel a ritmust a többiekkel, de hálás vagyok, hogy a sérülésem ellenére is leigazoltak”

2022. május 26. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Girsik Áron, az NB II-ben 38 forduló után 41 ponttal a tabella 17. helyén végző Dorogi FC játékosa. 

girsik_aron.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Nyilván focilabda. (mosolyog) | Kedvenc tantárgyam | Angol. | Emlékezetes csínytevésem | Nem jut eszembe emlékezetes csínytevés, jó gyerek voltam. (mosolyog) | Első futballélményem | Valószínű egy CFR Cluj meccs, amit élőben néztem meg apukámmal körülbelül ötéves koromban. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Céltudatosság. | Legrosszabb szokásom | Néha elmerülök a telefonomban és nem figyelek a környezetemre. | Étel, amit imádok | Gulyás. | Film, amit többször láttam | Amerikai mesterlövész. | Zene, amit általában hallgatok | Jelenleg a Kylie-t hallgatom. | Hobbim | Olvasás.

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | 2020-ban egy Soroksár elleni 1–0-s győzelem során szereztem meg az első gólomat a felnőtt futballban. Arra szívesen emlékszem vissza. (2020. augusztus 5-én az NB II 2. fordulójában a Buzánszky Jenő Stadionban lejátszott bajnokin Girsik Áron a 26. percben szerezte meg a Dorogi FC-nek három pontot érő találatot – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Idén a Szeged otthonában rúgtam egy bombagólt, amit a családom is élőben láthatott. Nagypapám első meccse volt, ahol látott focizni a felnőttek között. (Február 13-án Girsik Áron már az első tíz perc végén bevette a Kapuskérdések rovatban korábban bemutatkozó Molnár-Farkas Tamás hálóját, ám a házigazda Horváth Krisztofer és Gajdos Zsolt révén fordítani és 2–1-re nyerni tudott – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Már a meccs előtti nap kezdem a felkészülést a találkozóra. Felkészítem a testem egy jó hideg zuhannyal és szeretek motivációs zenéket hallgatni. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére nem vagyok sérülékeny, de volt egy sérülés, ami pont rosszkor jött. Amikor Dorogon voltam próbajátékon, az utolsó edzőmérkőzésen elszakadt a bokaszalagom és ez rosszul érintett, mert két hónap kihagyás után is nehezen vettem fel a ritmust a többiekkel, de hálás vagyok, hogy a sérülésem ellenére is leigazoltak. | Barát a futballban | Barna Gergő. | Az öltözőben mellettem ül | Keresztes Krisztián. | Cél a mostani szezonban | Mivel új szezon kezdődik, ezért pontos célokat még nem tűztem ki, de a legfontosabb, hogy minél többet a pályán legyek. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB I-es bemutatkozás és egy bajnoki cím.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9617841487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása