PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Molnár-Farkas Tamás (Szeged-Csanád Grosics Akadémia)

Ki hitte volna, hogy egy ideig felváltva cerberusként és középpályásként is futballozott a csongrádi sportember

2021. december 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Molnár-Farkas Tamásnak, aki az NB II-ben szereplő Szeged-Csanád Grosics Akadémia kapusa.

molnarfarkastamas.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Egy tornára nem jött el a kapusunk, én pedig középpályás létemre beálltam. A felnőtt csapat kapusedzője látott védeni és azt mondta, hogy kapust farag belőlem. Egy darabig azért felváltva voltam mindkét poszton. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Az NB I-ben játszani csapatszinten vagy egyénileg. • Babonám: Nincs, pár éve elengedtem az összest, önbizalomhiánynak tartom a babonát. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencvárosi TC. • …külföldi csapatom: Internazionale, Ajax. • …magyar mezőnyjátékosom: Böde Dániel. • …külföldi mezőnyjátékosom: Frenkie de Jong. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Marc-André ter Stegen. 

LEG……nagyobb futballélményem: 2016-os Európa-bajnokság a lelátón szurkolva. • …szebb gól, amit valaha láttam: Priskin Tamás Norvégia ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Az NB II-ben második hely és két NB III-as bajnoki cím. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Tizennyolc évesen az NB III-ban félpályáról kapott gól, mivel alászaladtam a labdának. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Dzsudzsák Balázs. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Lábbal való játék. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Magasság. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Precíz, pontos. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Makacsság.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3616777314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása