PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Kovács Martin (Illés Akadémia-Haladás)

„Mezőnyben kezdtem el focizni a Vidi utánpótlásában, de öt év után úgy gondoltam, váltani kell, így tízesztendősen beálltam a kapuba, ami életem legjobb döntése volt"

2022. május 13. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Kovács Martinnak, aki az U17-es és az U19-es országos bajnokságban szereplő szombathelyi Illés Akadémia-Haladás kapusa.

kovacs_martin_foto_szantai_krisztina.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Ez egy roppantul vicces sztori, mezőnyben kezdtem el focizni a Vidi utánpótlásában, de öt év után úgy gondoltam, váltani kell, így tízesztendősen beálltam a kapuba, ami életem legjobb döntése volt. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Felnőtt szinten mindenféleképpen meghatározó alak szeretnék lenni a magyar vagy egy külföldi bajnokságban, az első ligában. • Babonám: Sok van, ilyen például, hogy meccsnap előtti este mindig hajat mosok, kezdés előtt mindig lepacsizok a védőimmel és megpaskolom a felső lécet. 

KEDVENC……magyar csapatom: Vidi. • …külföldi csapatom: Barca. • …magyar mezőnyjátékosom: Juhász Roli volt, mert ő egy igazi csapatkapitány volt, vezéregyéniség. • …külföldi mezőnyjátékosom: Messi, mert a foci történelmének egyik legjobb és legtehetségesebb játékosa. • …magyar kapusom: Kovácsik Ádám, hiszen Fehérváron a mentorprogramban ő volt a mentorom és rengeteg dologban segített. • …külföldi kapusom: Ter Stegen, szerintem az ő stílusa áll a legközelebb az enyémhez. 

kovacs_martin_kovacsik_adam.jpgLEG……nagyobb futballélményem: A „2020-as” Európa-bajnoksághoz fűződik, aminek egy meccsét a Puskásban tudtam megtekinteni. • …szebb gól, amit valaha láttam: Lionel Messi gólja, amikor a labdát végigvezette az egész pályán, majd mindenkit kicselezve a hálóba lőtt. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Talán a 2017/2018-as szezonban elért bajnoki cím az U14-es korosztályban az eggyel nagyobb korosztállyal. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Legnagyobb hibámat talán az MTK ellen követtem el, amikor egy hazaadás után kicsit kényelmesebben csináltam a dolgokat és az ellenfél csatára beleugrott a kirúgásomba, ami utána a kapuban kötött ki. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Rengeteg jó játékos ellen játszottam már, talán Barkóczi Benedek és László Máté. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Nagyon jó a lábjátékom és higgadt vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Nincsen, én inkább úgy fogalmaznék, hogy javítandó. Még fiatal játékos vagyok, ezért mindenben fejlődnöm kell. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nagyon udvarias, segítőkész gyerek vagyok és szeretetteljes. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: A makacsságomat gondolom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6717831063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása