PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Kovácsik Ádám (MOL Fehérvár)

„Mindig is szimpatizáltam a poszttal, csak a szüleim nem engedték, mert nem azért megyek le edzeni, hogy ácsorogjak a kapuban”

2022. április 10. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Kovácsik Ádámnak, aki az NB I-ben szereplő, a 27. forduló után 36 ponttal a 6. helyen álló MOL Fehérvár FC U20-as világbajnoki bronzérmes, egyszeres magyar bajnok és egyszeres Magyar Kupa-győztes magyar válogatott kapusa.

kovacsikadam_feolhu.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Mindig is szimpatizáltam a kapusposzttal, csak a szüleim nem engedték, mert nem azért megyek le edzeni, hogy ácsorogjak a kapuban. Viszont a mezőnyben állandóan a földön voltam, nem volt kapusunk, szóval mentem hátra és jól ment! • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Szeretnék még legalább egy bajnokságot vagy kupát nyerni. • Babonám: Sok apró van, de ezek titkosak. 

kovacsikadam_valogatott.pngKEDVENC……magyar csapatom: Mi lehetne más, mint ahol játszom: Vidi! • …külföldi csapatom: Chelsea. • …magyar mezőnyjátékosom: Pátkai Máté. • …külföldi mezőnyjátékosom: Nincs, aki kedvencem lenne.. • …magyar kapusom: Király Gábor. • …külföldi kapusom: Buffon

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor bajnokok lettünk a Honvéd ellen. Maga a meccs hangulata és az ünneplés utána. (2018. május 27-én, az NB I 32. fordulójában a felcsúti Pancho Arénában a székesfehérvári alakulat Kovácsik Ádámmal a kezdőcsapatában 1–0-s félidőt követően 2–0-ra verte a fővárosi együttest Stefan Scsepovics és Boban Nikolov találatával – a szerző)…szebb gól, amit valaha láttam: Amit Lazovics rúgott Gróf Dávidnak a Videoton–Honvéd meccsen, amikor megbökte. (2017. március 4-én, az NB I 22. fordulójában az akkor még Videoton FC néven szereplő fehérvári csapat Kovácsik Ádámmal a soraiban úgy nyert 3–0-ra pályaválasztóként Felcsúton, hogy a találkozó 38. percében a cerberus által említett, a lenti videóban 1:01-től megtekinthető, valóban szépségdíjas találattal szerezte meg a vezetést a kispestiek ellen – a szerző)…nagyobb siker, amit elértem a futballban: Bajnoki cím. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Talán a Paks ellen, amikor kijöttem és átcsúszott a kezeim között a labda, mögöttem meg berúgták. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Fabregas talán. De amikor a Chelsea ellen játszottunk, szinte bárki. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Játékszituációk olvasása. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Nehezen mutatom ki az érzéseimet, nem vagyok teátrális, kevésbé vagyok talán emiatt „szerethető”. Elég racionális kapus vagyok, felesleges vetődéseket nem csinálok. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nem tudom, erről a feleségemet kellene megkérdezni vagy a kisfiamat, de talán az, hogy értük bármit megtennék, vigyázok rájuk. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Türelmetlen vagyok. Javultam benne, de van még hová fejlődni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6617802605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása