PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Futó Zsombor (Pécsi MFC)

„Soha nem adom fel, egy nagyon hosszú sérülésemből is ennek köszönhetően tudtam visszatérni”

2022. május 07. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Futó Zsombor, az NB II-ben szereplő, a 36. forduló előtt 46 ponttal a tabella 11. helyén álló Pécsi MFC korábbi utánpótlás-válogatott játékosa.

futo_zsombor_portre.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Zászló. | Kedvenc tantárgyam | Toronymagasan a történelem, ez a szeretet a mai napig megmaradt, ezért szabadidőmben szeretjük felfedezni Magyarország történelmi helyeit, épületeit. | Emlékezetes csínytevésem | Hirtelen semmi nem jut eszembe, ami olyan hülyeség lett volna, ami emlékezetes. Nem fényezve magam, de nem mondható el, hogy rossz gyerek lettem volna. Mivel tizennégy éves koromban a mama infarktust kapott, kiköltöztünk Debrecen mellé, hogy közel legyünk hozzá, ha kell segítség, ezért minden reggel 5:30-kor keltem, mentem suliba és az edzések miatt este nyolcnál nem értem haza hamarabb. Hétvégén meg örültem, ha a családdal vagyok vagy másik nap meg bajnoki meccs volt, akkor is. | Első futballélményem | Mivel édesapám is labdarúgó volt, így már kisgyerekként kijártam a mérkőzéseire és ott szerettem bele a sportágba. 

futo_zsombor_salas.jpg(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Soha nem adom fel, egy nagyon hosszú sérülésemből is ennek köszönhetően tudtam visszatérni. Tizenhét hónap után léphettem újra pályára, ha nincs ilyen kitartásom, akkor már rég feladtam volna. | Legrosszabb szokásom | Körömrágás. Időszakosan képes vagyok megnöveszteni, de a gyűrűs ujjamról akkor is mindig lerágom. (nevet) | Étel, amit imádok | Huh, ez nagyon nehéz kérdés, mivel imádok enni, de talán ami kiskorom óta elkísér, az a lasagne. | Film, amit többször láttam | Gyűrűk ura trilógia. Legalább százszor láttam már, de nincs olyan, ha meglátom, akkor ne nézzem végig. | Zene, amit általában hallgatok | Zene terén mindenevő vagyok, bár mostanában, ha az utcán sétálok is, gyerekdalokat énekelek, mert annyit dalolok a kislányomnak. (nevet) | Hobbim | Mivel féléves a kislányom, így próbálok minden időt nekik szentelni, de ha tehetem, imádok utazni és a kutyánkkal sétálni. 

vasko_futo_csakvar_pecs_foto_kricskovics_antal.jpgPÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Nem nagyon tudnék kiemelni egy mérkőzést sem. Több meccsem is volt, ami más és más miatt fontos és emlékezetes számomra. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Ugyan a posztomból adódóan nem termeltem számlálhatatlanul a gólokat, de nem tudnám kiemelni egyiket sem, mert szerintem az adott szituációban mindegyik ugyanannyira fontos volt. | Mérkőzés előtti rituálém | Először mindig a jobb lábamra rakom fel a sípcsontvédőt, de igazából annyira nem vagyok babonás. | Sérülés, amit elfelejtenék | A keresztszalag-szakadást és a vele járó hosszú kihagyást is. | Barát a futballban | Több életre szóló barátot szereztem a focinak köszönhetően az évek során, ezért nem is szeretnék egyet kiemelni közülük. | Az öltözőben mellettem ül | Balról Króner Martin, jobbról pedig Preklet Csabi. | Cél a mostani szezonban | Mivel már csak három meccs van hátra és nem teljesen úgy sikerült a mostani szezon, ahogy terveztük, így a maradék mérkőzéseken a legtöbb pont megszerzése lehet csak a célunk. (A Pécsi MFC május 8-án, vasárnap 17 órakor fogadja a Szeged-Csanád Grosics Akadémiát, utazik Dorogra és végül hazai környezetben a Tiszakécske ellen búcsúztatja a 2021/2022-es szezont – a szerző) | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Feljutni a Péccsel az első osztályba.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1817826349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása