PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Orem András (Budai FC)

„Tizenkét éves koromig cselgáncsoztam és csak utána kezdtem el focizni”

2022. március 21. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Orem Andrásnak, aki az MLSZ Országos U19-es bajnokságban, valamint a Budapest-bajnokság II. osztály, 2. csoportjában szereplő, a 16. forduló után 33 ponttal a 2. helyen állomásozó Budai Futball Club kapusa.

orem_andras_budaifc.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Nálam ez egy hosszabb történet. Tizenkét éves koromig cselgáncsoztam és csak utána kezdtem el focizni. Először csatárként, aztán kapusként találtam meg a helyem. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Az a tervem, hogy öt éven belül NB-s felnőtt csapatban pályára lépjek. • Babonám: Rengeteg van. Nem sorolnám fel az összeset, mert tényleg sok. Például meccsek előtt előbb a bal cipőmet veszem fel és kötöm be, a jobb cipőmet csak utána. Bemelegítés előtt az összes kapufát megfogom mindkét kezemmel. 

KEDVENC……magyar csapatom: Honvéd FC. • …külföldi csapatom: Barcelona FC. • …magyar mezőnyjátékosom: Ádám Martin. • …külföldi mezőnyjátékosom: Ronaldinho. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: David de Gea.

LEG……nagyobb futballélményem: 2016-ban kint lehettem a Magyarország–Izland Eb-meccsen. • …szebb gól, amit valaha láttam: Szoboszlai Dominik gólja Törökország ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Jelenlegi csapatomnál a bemutatkozás a felnőtt csapatban 16 évesen. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Nyáron, edzőmeccsen egy hazaadást átvétel után ki akartam rúgni, de a kitámasztó lábammal véletlenül az ellenfélhez pöcköltem a labdát. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Kovács Patrikkal futballozhattam egy csapatban, aki most az FC Red Bull Salzburg együttesében játszik. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Bármilyen lövésbe belevetődök. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Jelenleg még vonalkapusnak tartom magam. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Segítőkész vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Mindig a tökéletességre törekszem és néha túlzásba viszem. 

budaifc_logo.pngElbukott rangadó A „blasz-kettő” 16. fordulójának leginkább várt csatájára már péntek este sor került Budafokon, ahol a játéknap előtt egyaránt 33-33 pontot szerző, ám több győzelmének köszönhetően éllovas Budai FC a TFSE „otthonában” vizitált. Orem András ugyan keretben sem volt, de ez változhat az előttünk álló hétvégén, ám hogy miért, arról hamarosan bővebben. Kezdjük azzal, hogy a rangadón Suskó Ádám 11-esből szerzett találatával a 36. percben került előnybe a TFSE, és hogy még a 92. percben is lehet egyről a kettőre jutni, arról a korábban az Életpálya rovatban bemutatkozó Gényi Dávid gondoskodott (2–0). Csakhogy a kétgólos kudarcon túl három játékosát biztosan elveszítette a Budai FC, hiszen a 87. minutumban Rásó Barnabás, a 92. percben a csereként beálló Kiss Dávid, míg hivatalosan a 94. minutumban a kapus Salka Olivér kapott piros lapot. Márpedig ennek tudatában szinte biztosra vehető, hogy a Puebla elleni vasárnap délutáni bajnokin vagy Iványi Martin vagy a Kapuskérdések rovat mostani főszereplője állhat a lécek közé.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7417786260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása