PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Nezdei László (Fővárosi Vízművek)

A cerberus nagy sikernek tartja, hogy az egyesület mindkét alakulatában csapatkapitány lehetett, és azt is, hogy remek neves edzőkkel dolgozhatott

2022. március 17. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Nezdei Lászlónak, aki a Budapest-bajnokság I. osztályában szereplő, a 19. forduló után 24 ponttal a 7. helyen állomásozó Fővárosi Vízművek SK kapusa.

nezdei_laszlo.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: A vetődések szeretete miatt lettem kapus, és mert ez a poszt egyedi. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Még aktívan játszani, kezdőként pályára lépni a Vízművek színeiben hazai közönség előtt, „blasz-egy” érmes hely, még sok győztes meccs. • Babonám: A bal cipőt húzom fel elsőnek, pályára lépéskor keresztet vetek, a 32-es mezszám. 

KEDVENC……magyar csapatom: Újpest. • …külföldi csapatom: Dortmund, Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Dzsudzsák Balázs. • …külföldi mezőnyjátékosom: CR7. • …magyar kapusom: Gróf Dávid. • …külföldi kapusom: Roman Bürki. 

LEG……nagyobb futballélményem: Újpest–Diósgyőr Magyar Kupa-döntő, 36.000 ember előtt újpesti győzelem. • …szebb gól, amit valaha láttam: Sok ilyen volt, de a legszebb CR7 ollózása a Bajnokok Ligájában. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: A Baranya megyei I. osztályban a 8. helyen álltunk, a padról bekerülve az utolsó hat meccs menetelése és végül a bronzérem elérése úgy, hogy többször voltam forduló válogatottja. Kapusedzője lehettem nevelőegyesületemnek és Budapestre felköltözve olyan edzőkkel dolgozhattam, mint Véber György, Szlezák Zoltán, Mészöly Géza, Borsos Vilmos. A Fővárosi Vízművek mindkét együttesében szerepelhettem csapatkapitányként. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Két sárga lap öt percen belül. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Kovács Zoltán (Újpest FC). • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Sosem adom fel, hajtom a többieket a győzelemig, mindig lehet rám számítani, jó reflexek. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: A beadásokkal néha meggyűlik a bajom. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Jó hangulat teremtése az öltözőben, fiatal csapattársaim bátorítása. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Erről a többieket kellene megkérdezni, de talán az, hogy a vesztes meccseket nem élem meg túl jól, győztes típus vagyok. (kacsint)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7717782108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása