PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Ásványi Balázs (Dunaújváros)

„Az a célom, hogy öt év múlva a tükörbe tudjak nézni és azt mondhassam, hogy én mindent megtettem és mindent kihoztam magamból”

2022. március 10. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Ásványi Balázsnak, aki az NB III, Közép-csoportjában szereplő, a 24. forduló után 55 ponttal a 2. helyen álló Dunaújváros korábbi utánpótlás-válogatott kapusa.

asvanyi_balazs.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Szerettem beállni gyerekoromban a kapuba, de mégis mezőnyjátékosként kezdtem el Gyirmóton focizni hétévesen. Egyszer az egyik tornán kapus nélkül maradtunk és én egyből jelentkeztem, hogy beállnék. Onnantól kezdve rajtam maradt a kesztyű. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Amióta Magyarországra is megérkezett a Covid, nem sok mérkőzésen játszottam es elkezdett kicsit vissza felé haladni a karrierem. Az a célom, hogy öt év múlva a tükörbe tudjak nézni és azt mondhassam, hogy én mindent megtettem és mindent kihoztam magamból. Úgy érzem, jelenleg más célt nem tudok kitűzni magamnak, mert az, hogy hová jutok el a futballban, ennyiben függ tőlem. A jelenlegi célom az, hogy az idén feljussak a Dunaújvárossal az NB II-be és újra a legjobb formámba kerüljek. • Babonám: Régebben voltak babonáim, de jelenleg nincsenek. A munkában és saját magamban hiszek. 

KEDVENC……magyar csapatom: Jelenleg a Dunaújváros játékosa vagyok, így természetesen a saját csapatom a kedvencem. • …külföldi csapatom: Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: Sok labdarúgó van, akiknek szeretem a játékát a magyar futballisták közül, de ha kedvencet kell választanom, akkor az nem más, mint az öcsém, Ásványi Domonkos, aki jelenleg a Puskás Akadémiában pallérozódik. • …külföldi mezőnyjátékosom: Kiskoromban Ronaldinho volt a kedvencem. Azóta sem szerettem senkinek sem szívesebben nézni a játékát. • …magyar kapusom: A kapusposzton nincsen kedvenc játékosom, de minden kapust szívesen nézek, mert véleményem szerint mindig lehet tanulni valamit a posztriválisainktól. Természetesen van, akiknek a stílusát jobban kedvelem, mint másokét, de választani nem tudok kedvencet. • …külföldi kapusom:  

LEG……nagyobb futballélményem: 2017-ben az U17-es válogatott tagja voltam a horvátországi U17-es Európa-bajnokságon, ez volt az eddigi legnagyobb futballélményem. • …szebb gól, amit valaha láttam: Sok nagy gólt láttam már, de életem legfontosabb találata az 2017-ben Szoboszlai Dominik utolsó percben Norvégiának lőtt gólja volt, amivel kijutottunk az U17-es Eb-re. A kedvencem pedig mindig az, amit éppen a csapatom szerez. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Az, hogy utánpótlás-válogatott voltam, az utánpótlásban Európa-bajnokságon játszottam, fiatalon bemutatkozhattam a felnőtt másodosztályban vagy éppen az utánpótlásban elért bajnoki címek, amiket a Puskás Akadémiával szereztem, de a legnagyobb sikeremnek azt tartom, hogy nem adtam fel a mai napig sem a futballt, hiszek abban és próbálok mindent megtenni azért, hogy azzá válhassak, akivé lehetek. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Kapus vagyok, így minden olyan hiba, ami kapott gólhoz vezetett, azt lehet a legnagyobbnak mondani. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Nagyon sok kiváló játékos ellen játszottam már, ami nagyszerű érzés. A jelenlegi legjobb futballista, aki ellen játszottam, az véleményem szerint Erling Haaland. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Fejben mindvégig a meccsre tudok koncentrálni és magabiztosságot tudok sugározni a csapatomnak. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Ha igazságtalanság ér, képes vagyok néha túl sokat foglalkozni vele, de azon vagyok, hogy ebben és minden másban is fejlődjek napról napra. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Akinek segítségre van szüksége, próbálok mindenkinek segíteni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Néha elhanyagolom magamat és az általam vélt fontos dolgokat. Például a családot vagy éppen a barátaimat.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5917776832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása