PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Hesz Olivér (Szentlőrinc)

Az első NB II-es góljára hajt a karrierjét Veresegyházon kezdő, korábban Csepelen és Taksonyban is futballozó védő

2022. március 07. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Hesz Olivér, az NB II-ben szereplő, a 26. forduló után 34 ponttal a 11. helyen állomásozó Szentlőrinc SE játékosa.

heszoliver_szentlorinc.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Vitorlás hajó. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Felgyújtottam a testvérem kedvenc plüss kacsáját, mert összevesztünk és aztán rohantam le a szüleimhez, hogy „jaj, mi történt a hápival, nézzétek” – mintha nem én csináltam volna. | Első futballélményem | Veresegyházon az első edzésem a tornateremben. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Barátságos vagyok. | Legrosszabb szokásom | Makacs. | Étel, amit imádok | Rozé kacsamell, édesburgonya. | Film, amit többször láttam | Úriemberek. | Zene, amit általában hallgatok | Mindig más. | Hobbim | Kártya. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Őszinte leszek: nem tudom. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Még az NB III-ban a Puskás Akadémia ellen fejeltem. (2017. szeptember 24-én az NB III, Nyugati csoport 7. fordulójában a Csepel úgy nyert hazai pályán 2–1-re a Puskás Akadémia II. ellen, hogy a találkozó első találata a 10. percben Hesz Olivér nevéhez fűződött – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen. | Sérülés, amit elfelejtenék | Az előző szezonban egy combizom-szakadás. | Barát a futballban | Nem szeretnék kiemelni senkit, mert rengeteg emberrel jó viszont ápolok. | Az öltözőben mellettem ül | Nagy Zsombor es Miroszlav Grumics. | Cél a mostani szezonban | Minél jobb helyezést elérni a csapattal és a lehető legkevesebb gólt kapni. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB II-ben az első gólom és az NB I-ben pályára lépni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1317775014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása