PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Fazekas Tibor (Péceli SSE)

„Mindig a jobb kezemre veszem fel először a kesztyűt”

2022. február 28. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Fazekas Tibornak, aki a Pest megyei II. osztály, Északi csoportjában a 17. forduló után 16 ponttal a 14. pozícióban állomásozó Péceli SSE kapusa.

fazekastibor.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Még óvodáskoromban mezőnyjátékosként kezdtem, de volt egy edzésünk, ahol nem volt kapusunk, így beálltam a kapuba és annyira megtetszett az egész, hogy bent is maradtam. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Mindenféleképpen szeretnék még futballozni, viszont mivel már a civil élet a prioritás az időbeosztásban, így a legmagasabb osztályban szeretnék futballozni, ami még munka mellett belefér. Ez szerintem a „megye-egyet” jelenti. • Babonám: Mindig a jobb kezemre veszem fel először a kesztyűt. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Dortmund. • …magyar mezőnyjátékosom: Gera Zoltán. • …külföldi mezőnyjátékosom: Marco Reus. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Iker Casillas. 

LEG……nagyobb futballélményem: Nehéz választani, de talán a Fradi–Újpest Albert stadion búcsúztató és a Magyarország–Norvégia pótselejtező, amit ki tudnék emelni. • …szebb gól, amit valaha láttam: Nem tudnék konkrétan egyet kiemelni. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Utánpótlás másodosztályú bajnoki címek, illetve a Pest megyei I. osztályban elért második hely. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Elengedtem egy ívelést, mert úgy éreztem, hogy mellé megy bőven... • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Ümit Korkmaz, volt Bundesliga-játékos. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Higgadtság. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: A lábbal való játékban van még hová fejlődni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Problémamegoldó képesség. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Lustaság.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5617768724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása