PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Köles János (klub nélküli, legutóbb Pápai Perutz)

Az FC Ajka korábbi csapatkapitányának jelenlegi célja: „Egy új csapat, ahol MINDEN adott a focihoz és ahol tényleg futballistának érezheti magát az ember”

2022. január 08. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Köles János klub nélküli korábbi szlovák utánpótlás-válogatott labdarúgó, aki legutóbb az NB III, Nyugati csoportjában 32 ponttal a tabella 5. helyén telelő Pápai Perutz FC játékosa volt.

kolesjanos_jobbra.jpgFelvidéken, Ekecsen kezdtem el focizni, utána Dunaszerdahelyre kerültem, majd innen a Győri ETO-hoz igazoltam. Sajnos az NB I-be nem tudtam kerülni, de az NB II-es csapat stabil játékosa voltam és itt lettem szlovák utánpótlás-válogatott játékos is... Amikor megszűnt az NB II az ETO-ban, Ajkára igazoltam és nagyon jól éreztem magam. Mielőtt súlyos sérülést szenvedtem, csapatkapitánya voltam az FC Ajkának a másodosztályban. Nehéz időszak volt a felépülés, sajnos pont a COVID kezdetén jöttek a lezárások mindenhol és ez is nehezítette a felépülésemet, de sikerült, és most teljes erővel új csapatot keresek, mert éppen hétfőn bontottunk szerződést a Pàpai Perutz FC-vel... (KÖLES JÁNOS a kezdetektől napjainkig tartó időszakról) 

KÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Focilabda. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Rengeteg van... Például a szomszéd ablakát kirúgtam. | Első futballélményem | Elég fiatalon apukámmal és papámmal egy ETO–Fradi mérkőzés a vendégszektorban. Mondanom se kell, repült ott minden – tisztán emlékszem. 

kolesjanos.jpg(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Segítőkész, életvidám. | Legrosszabb szokásom | Mindenbe beledumálok. | Étel, amit imádok | Csirke, pacal, csülök. | Film, amit többször láttam | Amerikai mesterlövész, Bengázi titkos katonái, Marvel filmek. | Zene, amit általában hallgatok | Majka, mulatós zene. | Hobbim | Xbox. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Ajka–Debrecen Magyar Kupa-mérkőzés. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az összesre szívesen emlékszem, mivel nem volt sok. (nevet) | Mérkőzés előtti rituálém | Zenehallgatás. | Sérülés, amit elfelejtenék | Keresztszalag-szakadás. | Barát a futballban | Illés Dávid, Sandal Dominik, Csemer Gyuszi, Despotovic Vanja, nem szerettem volna egyet említeni. (nevet) | Az öltözőben mellettem ül | Az utolsó Sandal Dominik volt, jelenleg senki... | Cél a mostani szezonban | Egy új csapat, ahol MINDEN adott a focihoz és ahol tényleg futballistának érezheti magát az ember. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB I, saját térfélről szerzett gól.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1716807388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása