PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Lehel Dávid (Fővárosi Vízművek)

Nem baj, ha nem kell futni – vallja a budapesti gárda labdarúgója, ezért lett cerberus

2021. december 03. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Lehel Dávidnak, aki a Budapest-bajnokság I. osztályában szereplő Fővárosi Vízművek SK kapusa.

leheldavid.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Egyik edzésen kapus nélkül maradt a csapat és mivel a futás nem a szívem csücske, ezért álltam be és szerettem meg a posztot. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Szeretnék stabil teljesítményt nyújtani, rendszeresen játszani – osztálytól függetlenül. • Babonám: Jobb lábbal lépek be először az ötösön belülre. 

KEDVENC……magyar csapatom: Diósgyőr. • …külföldi csapatom: FC Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: Kovácsréti Márk. • …külföldi mezőnyjátékosom: Federico Chiesa. • …magyar kapusom: Bogdán Ádám. • …külföldi kapusom: Ederson. 

LEG……nagyobb futballélményem: A 2020-as Eb-n a portugál–francia 2–2-es meccs. • …szebb gól, amit valaha láttam: – • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: U15-ben egy osztrák kupán az akkori utánpótlás-csapatommal másodikak lettünk. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Nem tudnék egy konkrét hibát feleleveníteni, volt belőle pár sajnos, de ha egyet mégis kellene – egy szöglet után kijöttem lehúzni a labdát és kicsúszott a kezemből, ezzel lett 3–3 a 86. percben. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Szoboszlai Dominik. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Mindig biztatom a társaimat és próbálom segíteni őket. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Sajnos sokat kommunikálok a játékvezetőkkel. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Szeretem a humort és a jókedvet. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Ez jó kérdés, nem tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1316773228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása