PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Horváth Bendegúz (XII. Kerület Svábhegy FC)

A Vasasban derült ki az akkor még mezőnyjátékosként futballozó cerberusról, hogy van érzéke a poszthoz

2021. november 18. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Horváth Bendegúznak, aki a Budapest-bajnokság I. osztályában szereplő XII. Kerület Svábhegy FC kapusa.

horvath_bendeguz.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Nyolcéves koromban kezdtem el focizni, szinte mint mindenki, mezőnyjátékosként kezdtem, a Vasas csapatában játszottam akkoriban. A második félévtől már két együttest is indítottunk a bajnokságban, viszont csak egy kapusunk volt, így minden meccsen valamelyik mezőnyjátékos védett, így a szezonban rám is sor került. Kiderült, van érzékem a poszthoz, és a következő szezont már kapusként kezdtem és ott is ragadtam az elmúlt tizenöt évben. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Szeretnék a BLSZ I.-ben első számú kapus lenni, de igazából a fő célom az, hogy élvezzem a játékot. • Babonám: Nincsenek babonáim. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Nincs. • …magyar mezőnyjátékosom: Nagy Ádám. • …külföldi mezőnyjátékosom: Kevin De Bruyne. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Gianluigi Buffon. 

LEG……nagyobb futballélményem: Magyarország–Franciaország Európa-bajnoki meccs. • …szebb gól, amit valaha láttam: Gera Zoltán gólja a Groupama Aréna nyitómeccsén a Nyíregyházának. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: U19 II. osztály, harmadik hely. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Egy labdát – ami a kapu mellé gurult volna – fel akartam szedni, de olyan szerencsétlenül nyúltam hozzá, hogy a kapuba ütöttem. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Fehér Csaba. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Jó reflexek. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Hajlamos vagyok egy elkövetett hiba után elkedvtelenedni a meccs hátralevő részében. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Segítőkész vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Néha könnyen fel tudom húzni magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4316759354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása