PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: KALÓ ZSÓFIA, a Mohácsi TE 1888 kézilabdázója

Előtérben az edzői én: „Játékosként mindig csak egy szezonban gondolkozom”

2024. január 09. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A 2022. március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Kaló Zsófia, a Női kézilabda NB II E-csoportjában szereplő, 11 forduló után 18 ponttal a tabella 2. helyén álló Mohácsi TE 1888 korábbi NB I-es játékosa.

kalo_zsofia_mohacs_portre.png• Amiért beleszerettem a sportágamba: Kiskoromban párhuzamosan aerobicoztam, de egy idő után sokkal izgalmasabbnak láttam a kézilabdát, több kihívás volt benne, illetve nagyon jó közegbe kerültem, ezért döntöttem a sportág mellett.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Pályára léphettem az NB I-ben olyan nagy csapatok ellen, mint a Győr és a Fradi. Utánpótláskoromban nagyon sok szép sikert értünk el, így nem tudnék egyet kiemelni közülük. Edzőként nagyon büszke vagyok arra, hogy a tavalyi évben megnyertük a II. osztályú serdülő bajnokságot.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Nincs konkrét személy. Amióta edző vagyok, kicsit más szemmel nézem a mérkőzéseket.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Úgy gondolom, szerencsés helyzetben vagyok, mert az évek alatt sikerült kiépíteni sok-sok barátságot.

kalo_zsofia.jpg• Szezonbeli emlékezetes esemény: Az előző szezonban több olyan játékos is pályára léphetett a felnőtt csapatban, akinek én vagyok a nevelőedzője. Emlékezetes volt számomra, hogy együtt léphettem pályára velük.

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Az idei évben szeretnénk bajnokságot nyerni és visszajutni az NB I/B-be. Jelenleg jó úton haladunk, azonban még hosszú a szezon.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Játékosként mindig csak egy szezonban gondolkozom, úgyhogy az adott szezonban szeretném a lehető legjobb teljesítményt nyújtani.

• Amelyik sportot még kedvelem: Tenisz, darts, labdarúgás.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Sokkal kedvesebb is tudok lenni, mint amilyen kép kialakult rólam a kézilabda-társadalomban. (nevet)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9918299263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása