PONYVALEGÉNY

IFIÚJSÁG. Akivel a sportoldalt fellapozzuk: ÁRVAI NOÉMI VIRÁG, a Szekszárd kosárlabdázója

„Hiszek a csapattársaimban, az elvégzett munkában, és ha ez szívvel és lelkesedéssel párosul, szerintem egy csapat akkor legyőzhetetlen”

2024. január 17. - Horváth M. Attila

ifiujsag_alap.jpgUgyan az 1957 és 1989 között megjelent népszerű hetilapot természetesen nem poroljuk le, ám a csapatsportágak fiatal reménységeit bemutató, 2024. január 5-én induló, Ifiújság címet viselő rovatunkban mégiscsak a magyar ifjúságé lesz a főszerep. Ezúttal Árvai Noémi Virág, a Tarr Szekszárd U18-as bajnokságban szereplő, NB I-es kosárlabdázója vállalkozott arra, hogy feleljen a nem is mindig könnyű kérdésekre, felvetésekre. 

arvai_noemi_virag_2.jpg SZÁMOS VÁLASZ  Ahány évesen kezdtem a sportkarrieremet: 6 évesen kezdtem el kosárlabdázni a BSE-ben. • Ahányadik helyre várom az utánpótlás-csapatomat a szezon végén: Most utánpótlásban a Tarr Szekszárd U18-as csapatában játszom és nagyon jó lenne a szezon végén az A döntőben tudni magunkat. • Ahány év múlva stabilan felnőtt bajnokságban játszanék: Szerencsésnek érzem magam, hiszen ez a második szezonom a felnőtt A-csoportos bajnokságban. • Szerencseszámom: 11  

arvai_noemi_uj_jobbos.jpg EZ MEG AZ, ITT ÉS OTT  A pálya ezen részén érzem jól magam: Leginkább a pálya közepén érzem magam jól, amikor irányító poszton játszhatok, de magasságomból adódóan és a modern kosárlabdázás játékstílusa miatt az összes poszton bevethető vagyok, ami még jobban színesíti a karakterem. • Posztom legjobbja a világon: A világon a legjobb szerintem Curry, talán az ő nevéhez köthető a már említett új típusú játék, gyorsabb, kreatívabb, mint a régebbi, sokszor ácsorgós, helyhez kötött kosárlabda, de az örök kedvenc és példakép a zseniális Jordan, aki mert belevágni a magasszintű sportolás mellett egy image kialakításába a Nike-val. • Akire felnézek a felnőtt csapat tagjai közül: A női példaképem Alisia Jenkins, akit itthon ismertem meg, ő egy amerikai, 185 cm magas 29 éves játékos. Gyors, kreatív, igazi egyéniség, nagyon szeretem azt a kirobbanó erőt, amit tapasztal az ember, ha ő a pályára kerül. • Amelyik külföldi bajnokságot figyelemmel követem: Idén legközelebbről az Európa Kupát követtem figyelemmel, hisz a csapatommal ebben a bajnokságban is részt vehetünk. • Álomgárda, amelyben szívesen játszanék: Imádom az NBA-t figyelni, sokat tanulok belőle. Ezek a meccsek egy kosaras számára olyanok, mint egy nem kötelező kötelező olvasmány. (mosolyog) Sokszor képzelem magam egy olyan környezetbe, mint ahol a kedvenceim játszanak: LeBron, Curry, Jordan, Pippen és én. • Civil foglalkozás, ami érdekel: A civil életemről még nincs kiforrott képem. Tanulok, de igyekszem most a kosárlabdázásra koncentrálni. Az biztos, szeretnék majd nagyon jó anyuka lenni. A táplálkozástudomány és a természetvédelem közel áll az egyéniségemhez, talán ezek közül kerül majd ki a befutó. (nevet)

arvai_noemi_virag_1.jpg FEJLETTSÉGI SZINT  Erősségem a pályán: A pályán és a civil életben is az, hogy sosem adom fel! Hiszek a csapattársaimban, az elvégzett munkában, és ha ez szívvel és lelkesedéssel párosul, szerintem egy csapat akkor legyőzhetetlen. • Amiben a játéktéren előre kell lépnem: A játéktéren a védekezésben kell még fejlődnöm, ami a jelenlegi csapatomnak és edzőimnek köszönhetően nagyon szépen alakul a visszajelzések alapján, ami majd azt eredményezi, hogy még magabiztosabban, önbizalommal telve léphetek újra és újra pályára. • Tantárgy, amiből a legjobb vagyok: Humán beállítottságú vagyok, így ezek a tantárgyak állnak közel hozzám, de hála Istennek, jól megy az angol is. • Tantárgy, amit csak visszafogottan kedvelek: Ami távolabb áll tőlem, az az ének, mert nem értem, hogy miért nem csak zene-tánc óra van, ahol mindenki elengedheti magát, hisz ezért van.  

arvai_noemi_uj_balos.jpg VÁLASZTÁSI ÉRV  Cristiano Ronaldo vagy Lionel Messi? Ronaldo és Messi között nem tudok és nem is kell választani, mert mindkét ember hatalmas adagot tett az asztalra úgyis, mint sportoló és mint EMBER! Respect mindenki számára, példaképeim ők is, bár a foci nem tartozik a kedvenceim közé. • Kutya vagy macska? Erre a kérdésre szintén nem lehet eldöntendő választ adni. Mindkettő van otthon és imádom őket! • Múzeum vagy színház? Itt már egyértelműen tudom a színház mellett letenni a voksot, mégpedig azért, mert itt személyes kontaktus van a művészek és a nézők között, míg a kiállításon csak a művekkel érintkezünk. • Mozifilm vagy sorozat? Talán a mozi, mert türelmetlen vagyok. (nevet) Így nehezen viselem a vég nélküli történeteket. • Főzelék vagy pörkölt? A főzelék pörkölttel a legjobb. • Tea vagy gyümölcslé? Téli reggeleken egy jó forró teát, nyáron a gyümölcsleveket részesítem előnyben.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7618306305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása