PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Pusztai Dániel (Kaposvár)

A Psks II. ellen két évvel ezelőtt szerzett góljára a legbüszkébb a hátvéd

2023. november 21. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Pusztai Dániel, az NB III Dél-Nyugati csoportjában a 16. forduló után 25 ponttal a tabella 6. helyén álló Kaposvári Rákóczi FC játékosa.

pusztai_daniel_foto_rakoczifchu.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Ház. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés és történelem. | Emlékezetes csínytevésem | Szinte minden olyan dologban benne voltam, amiben nem kellett volna, szerettük a határokat és a szabályokat súrolni, esetleg átlépni. (mosolyog) | Első futballélményem | Apukám is focizott, kapus volt, néha még a mai napig lemegy ugrálni a kapuba az öregfiúkban. Emiatt kisgyerekkoromtól kezdve folyamatosan jártam apukám meccseire és egyszerűen beszippantott.

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Ambiciózus. | Legrosszabb szokásom | Amihez nincs kedvem, azt gyakran halogatom, hogy majd megcsinálom. | Étel, amit imádok | Cordon bleu sült krumplival. | Film, amit többször láttam | Marvel filmek. | Zene, amit általában hallgatok | R&B, pop, rap. | Hobbim | PS-en szoktam játszani, leginkább Call of Duty és FIFA.

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Nem tudnék egyet kiemelni, több mérkőzésen is jól ment a játék. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Két éve a Paks II. elleni találatom, a beállásomat követően második érintésemből körülbelül 28-30 méterről kilőttem a bal felsőt. (2021. szeptember 4-én, az NB III Közép-csoport 6. fordulójában a Makrai László dirigálta Dabas-Gyón hazai pályán alig egyórányi futball után kétgólos hátrányba került Windecker József találatával és Szabó Péter öngóljával, ám a Ferenczy Donát helyett a 63. minutumban pályára lépő Pusztai Dániel egy perccel később bevette Rácz Gergő kapuját, míg a 2–2-es végeredményt Barta Barnabás a 77. percben alakította ki – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen, nem vagyok babonás. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére idáig elkerültek a komolyabb sérülések, azonban a tavalyi szezonban részleges bokaszalag-szakadást szenvedtem. | Barát a futballban | Nem tudok kifejezetten egy-kettőt kiemelni. Idáig minden csapatba gyorsan be tudtam illeszkedni és mindenhol megtaláltam a közös hangot pár emberrel. | Az öltözőben mellettem ül | Ötvös Gábriel. | Cél a mostani szezonban | Csapatszinten minél előrébb végezzünk a tabellán. Egyénileg folyamatosan fejlődni, gólpasszokkal és gólokkal hozzájárulni a gárda sikerességéhez. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Bajnokság megnyerése, NB II-es és NB I-es szereplés.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7318264157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása