PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: SZMOLEK APOLLÓNIA, a Szombathelyi KKA kézilabdázója

A lépésről lépésre fejlődő beálló terve: „Célunk a feljutás az első osztályba, valamint nem titkolt vágyunk az aranyérem megszerzése is”

2023. október 09. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Szmolek Apollónia, a női kézilabda NB I/B-ben 6 forduló után 12 ponttal a tabella 1. helyét elfoglaló korábbi élvonalbeli Szombathelyi KKA beállója.

szmolek_apollonia.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Kicsiként először úsztam, valamint táncoltam, ezért is mondanám, hogy talán kicsit késve kezdtem a kézilabdát a többi társamhoz képest, hiszen az általános iskola vége felé a testnevelő tanárom szavára kezdtem el Szombathelyen űzni a sportágat, ami egyből megfogott. Imádtam a pörgést, azt, hogy csapatban játszhattam, hiszen szerencsére nagyon jó kapcsolatokat tudtam kialakítani ezáltal, de már az elején éreztem, hogy rátaláltam a szenvedélyemre.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Sokat jelentett, hogy a nevelőklubomban 17 évesen az NB I-ben pályára léphettem több meccsen és lehetőségem volt játszani nagy nevek ellen. Itt éreztem, hogy hová is szeretnék eljutni majd – például az ETO ellen.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Nagyon sok híres beállót nyomon követek, szeretem a játékát például Linn Blohmnek, Kari Brattsetnek, valamint férfivonalon is van pár kedvencem.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Szerencsére nagyon sok jelenlegi és volt csapattársammal szoros a viszonyom, de úgy gondolom, idén a csapaton belül is mindenki jóban van mindenkivel és szívesen találkozunk egymással edzésen kívül is.

• Szezonbeli emlékezetes esemény: A tavalyi évadban, úgy gondolom, nagy siker volt, hogy a Magyar Kupában a legjobb nyolc közé juthattunk. Remélem, idén is sokáig menetelhetünk majd a sorozatban. (A Magyar Kupa 5. fordulójában a Komárom, a PEAC, a Gárdony és az NB I-es Alba Fehérvár kiejtése után a negyeddöntőbe egyedüli NB I/B-s csapatként kerülő vasiak idén március 29-én mintegy 1200 néző előtt a Győri Audi ETO KC-t fogadták és 10–20-as félidő után úgy szenvedtek 39–15-ös vereséget, hogy a szombathelyiek legeredményesebb tagja a 4 gólt szerző Szmolek Apollónia volt – a szerző)

szmolek_eto.jpg

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Célunk a feljutás az első osztályba, valamint nem titkolt vágyunk az aranyérem megszerzése is, de úgy gondolom, az első a legfontosabb. Sokat dolgozunk és kell is még dolgoznunk, hogy ez megvalósulhasson.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Nagy vágyom, hogy az NB I-ben stabil játékos lehessek, viszont eléggé maximalista vagyok, így sok nagyra törő célom van. De mindent a maga idejében, szeretnék lépésről lépésre fejlődni.

• Amelyik sportot még kedvelem: Szeretem nézni az amerikai focit, apukám is űzte a sportágat, így sokszor nézzük együtt, valamint a bátyám által a kick-boxot is szeretjük.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Az ELTE sportszervező szakos hallgatója vagyok, a diploma után pedig a sportmenedzser papírt szeretném megszerezni. Minden meccs előtt megvan a rutinom, ami nélkül nem tudnám elképzelni a mérkőzésnapokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr10018231433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása