PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: WOLLAND GERGŐ, az FC Dunaföldvár labdarúgója

„A kapott találat során legtöbbször a kapust veszik elő, illetve elismerés kevésbé jár egy nagy védésért, mint egy gólért”

2023. augusztus 30. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Wolland Gergő, az NB III Dél-Nyugati csoportban 5 forduló után 10 ponttal a tabella 3. helyén álló újonc FC Dunaföldvár labdarúgója.

wolland_gergo_foto_szeged-grosicsakademiahu.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Hat-hétéves koromban, amikor elkezdtem a helyi csapatnál focizni, azon a héten egy meccset játszottunk a szomszéd falu gárdája ellen. Akkor és ott beálltam a kapuba és azóta is kapus vagyok.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Sokszor magányos, nagy felelősséggel jár, a kapott találat során legtöbbször a kapust veszik elő, illetve elismerés kevésbé jár egy nagy védésért, mint egy gólért.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nincs ilyen.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Konkrét nincs, de minden meccs előtt a kedvenc zenéimmel hangolódok a kilencven percre.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Minden csapat ellen szívesen a pályán vagyok.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | A Szeged–MTK őszi meccs, sok szép bravúrt tudtam bemutatni. (2022. október 15-én, a kiemelt U19-es bajnokság 6. fordulójában 1–0-s hazai vezetés után a 92. percben kapott góllal a Szeged-Csanád Grosics Akadémia 2–1-es vereséget szenvedett – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Videoton–Szeged 2021-ben, amit 3–2-re megnyertünk, az utolsó percben egy nagy bravúrral tudtam a csapatot a győzelemhez segíteni. (2021. október 22-én az országos U17-es bajnokság Alap-csoport 5. fordulójában már a 25. percben kétgólos előnyben volt a Szeged-Csanád Grosics Akadémia, a végeredmény a 73. percben alakult ki – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Békéscsabán egy hazapassz elgurult a lábam alatt, ami aztán a kapuban kötött ki.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Zelman Levente kapuskollégám, együtt nevelkedtünk a szegedi utánpótláscsapatban.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Sokakkal jó viszonyt ápolok, korábbi csapattársakkal is.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Vladimir Cupara, a Veszprém kézikapusa.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8118204299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása