PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: FEKETE LETÍCIA, a Rátgéber Akadémia kosárlabdázója

Pécs visszavár: „Hosszútávú célom a felnőtt csapatba bekerülni”

2023. június 18. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Fekete Letícia, a Rátgéber Akadémia 4-es poszton bevethető, súlyos sérülése után lábadozó kosárlabdázója.

fekete_leticia.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Kiskoromban sokféle sportágat kipróbáltam. Úsztam, rg-ztem, kéziztem és kosaraztam, de végül a kosárlabda lett a nyerő.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Talán az, hogy nagyon sokfelé utazhattam a sportág által. Sok barátom lett és rengeteg tapasztalatot szereztem az életben és a sportban is.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Kifejezett példaképem nincs, inkább csak olyanok, akiket követek, mint például az NBA-ben játszó Jannisz Antetokunmpo.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: A csapattársaimmal, és nemcsak a pályán, hanem azon kívül is.

• Szezonbeli emlékezetes esemény: Az volt, hogy országos harmadikak lettünk. Én ugyan nem játszottam az évben, mivel keresztszalag-szakadásom volt és még folytatom a rehabilitációt.

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Hogy felépüljek és minél előbb pályára léphessek.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Hosszútávú célom a felnőtt csapatba bekerülni.

• Amelyik sportot még kedvelem: A röplabdát kedvelem és szeretem játszani is.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Kiskoromban balettoztam, de csak az ajándékok miatt, amit minden edzés után kaptunk az edzőnktől.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr518149052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása