PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: PITYÓ ZSANETT, a Csepel FC labdarúgója

„Vettem magamnak egy saját kapuskesztyűt és onnantól a védés lett a mindenem”

2023. május 15. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Pityó Zsanett, a Női NB II Nyugati csoportjában szereplő, a 20. forduló után 46 ponttal a 2. helyen álló Csepel FC korábbi NB I-es labdarúgója.

274485919_4878328895536658_3088355923771287804_n.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Igazából kicsiként a fiúkkal sokat fociztam és én mindig a kapus szerepet választottam, ami végül annyira megtetszett, hogy vettem magamnak egy saját kapuskesztyűt és onnantól a védés lett a mindenem.

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | –

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi sem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsájtva. Ilyen egyszerű!”

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Fejben végiggondolom, milyen szituációk érhetnek a meccsen és lejátszom, hogy mi lenne a legjobb megoldás és ezt próbálom mérkőzésen alkalmazni.

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs kimondottan olyan csapat, amely ellen ne szeretnék védeni, inkább azt mondanám, hogy az a rossz, amikor egész meccsen semmi dolgom és aztán hirtelen jön egy helyzet, ahol pörögni kell.

| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Mivel decemberben igazoltam a Csepelbe, így a legjobbnak talán a Nagykanizsa ellenit tudnám mondani, mert azon volt a legtöbb dolgom. (2023. május 13-án, a legutóbbi játéknapon Nagykanizsán 0–2-es félidő után 6–1-re nyert a fővárosi alakulat – a szerző)

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Még a Kelenben voltam játékos és osztályozómeccset játszottunk a Soroksár ellen. (2022. május 28-án és június 4-én mindkétszer a Soroksár nyert 2–0-ra a Pityó Zsanettel a kapujában felálló XI. kerületiek ellen, ám jogosulatlan játékos szerepeltetése miatt végül a vesztes fél maradt a női élvonal tagja – a szerző)

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Sajnos az alacsonyságom miatt volt már ilyen hulló falevél.

12743812_974887842547469_4397336701070345693_n.jpg

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Kapuskollégát nem tudok mondani, most jelenleg nincs, aki kimondottan az én edzőm lenne Csepelen.

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Fekete Edina.

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A kézilabdázó Janurik Kingát.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3818124792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása