PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: GYÖRGY-AMBRUS BOTOND, a Mátyásföldi LTC labdarúgója

„Egy kapus nem tud meccset nyerni, csak menteni tudja azt”

2023. április 26. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: György-Ambrus Botond, aki az ősszel a Budapest-bajnokság II. osztály 1. csoportjában szereplő, jelenleg 27 ponttal a 8. helyen álló Mátyásföldi LTC labdarúgója volt.

gyab_kapuskidobas.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Tizenkét éves lehettem, amikor bekerültem a sulicsapatba kapusként, tizenhárom esztendősen megismerkedtem a nagypályával és a foci szépségével. Akkor még védőként kezdtem a pályafutásomat, ám egy nap a tréner edzésen beállított a kapuba, mert csak egy kapus jött le a gyakorlásra. Emlékszem, több mint tíz gólt kaptam akkor, az edző odajött és azt mondta, szeretné, ha kapus lennék, mert nagyon jó a mozgásom, na, én attól a pillanattól kezdve kapuskodom, és évről évre egyre jobb és jobb lettem. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nagyon kiszolgáltatott poszt a miénk, ha hibázik az ember, azt egyből hallani fogja, ha meg épp a bravúrok miatt nyer a csapat, azt elfelejtik. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Egy kapus nem tud meccset nyerni, csak menteni tudja azt. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Minden meccs előtt szembeállok a kapuval és megérintem a fölső kapufát. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Mindenki ellen szeretek védeni. Minél jobb egy csatár, annál többet tudok fejlődni és tanulni tőle. 

gyorgy_ambrus_botond_foto_kovacs_tamas.jpg| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Az idei szezonban sajnos nem játszom nagypályán, csak kispályázok. 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Amikor legelőször játszhattam a Budapest Kupában, a MUN SE ellen 0–0 lett a rendes játékidő, sajnos utána kikaptunk büntetőkkel. (2020. október 21-én a sorozat 2. fordulójában Zubonyai Viktor 75. percben történő kiállítása miatt a hátralévő időt emberhátrányban futballozta végig az MLTC, amely végül 8–7-tel maradt alul a tizenegyes-párbaj során – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Huh, nem is emlékszem rá pontosan, hogy mikor is volt, de a tavalyi évben a Szent Pál ellen játszottunk, én meg rosszul számoltam ki a labda ívét és sikerült magamnak beütnöm. (2022. szeptember 25-én a pontvadászat 4. fordulójában 1–0-s félidei hazai vezetés után a vendéglátó 4–1-es vereséget szenvedett – a szerző) 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Igazából egy kapuskollégával sem vagyok rosszban. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Kovács Gergelyt tudnám kiemelni, aki a sérülésem után is támogatott és nagyon sokat segített. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Két kapust is említenék: az egykori vízilabdázó Nagy Viktort és a magyar jégkorong-válogatott kapusát, Hetényi Zoltánt.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr318110850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása