PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: KURUCZ AIDA, a Váci NKSE kézilabdázója

„Az idei év nagyon izgalmasan alakult, bemutatkozhattam a felnőtt első osztályban, illetve a korosztályos válogatottban is, valamint pályára léphettem Európa Liga-mérkőzéseken, ami hatalmas élmény ilyen fiatalon”

2023. március 16. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A 2022. március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Kurucz Aida, a női kézilabda NB I-ben szereplő, a tabella 5. helyén álló, a legutóbbi, 18. fordulóban hazai környezetben a Ferencvárostól 30–21-es vereséget szenvedő Praktiker-Vác utánpótlás-válogatott jobbkezes irányítója.

kurucz_aida.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Kiskoromban számos sportot kipróbáltam, például fociztam és úsztam is, azonban a kézilabda volt az a csapatsport, ami magával ragadott.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Nagy élmény volt, hogy több országba is eljuthattam a csapattal idén a kézilabda miatt, viszont nem tudnék konkrét dolgot kiemelni.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Sok kézilabdás van, akire felnézek, de az abszolút kedvencem Kentin Mahé, a Veszprém francia irányítója. Igazi példaképként tekintek rá már jó pár éve és mindig próbálok ellesni tőle egy-két dolgot.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Nyilván a mostani és volt csapattársaimat tudnám idesorolni, de más egyesületekből is tettem szert nagyon jó barátságokra.

Az előző szezonbeli emlékezetes esemény: Az idei év nagyon izgalmasan alakult, bemutatkozhattam a felnőtt első osztályban, illetve a korosztályos válogatottban is, valamint pályára léphettem Európa Liga-mérkőzéseken, ami hatalmas élmény ilyen fiatalon.

Célkitűzés a jelenlegi évadra: Szeretnék megerősödni mind fizikálisan, mind mentálisan és ezáltal egyre stabilabb teljesítményt nyújtani a továbbiakban. Illetve a csapattal törekszünk arra, hogy minél jobb eredményekkel zárhassuk ezt a szezont.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Meghatározó játékossá válni a felnőttek közt és későbbi célom a válogatottság is. Ezekért mindent megteszek, próbálom a maximumot nyújtani.

Amelyik sportot még kedvelem: A tévében nagyon szeretek atlétikai számokat nézni, illetve a teniszt mondanám még, de rengeteg más sport is le tud kötni.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Nagyon szeretek fehér cipőket hordani akár a mindennapokban, akár a kézilabdapályán is.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2118073548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása