PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: KOVALCSIK BIANKA, a NEKA kézilabdázója

„Ha nem kézilabdáznék, akkor úsznék” – tanítás előtt is edzenek az akadémisták

2023. március 20. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A 2022. március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Kovalcsik Bianka, a női kézilabda NB I-ben szereplő, 3 ponttal a tabella 14. helyén álló, a legutóbbi, 18. fordulóban hazai környezetben a Győri Audi ETO KC-tól 33–25-ös vereséget szenvedő balatonboglári Nemzeti Kézilabda Akadémia (NEKA) utánpótlás-válogatott jobbkezes irányítója és átlövője.

kovalcsik_bianka_neka.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Nagyon szeretem a kézilabdát. Kézilabdás családból származom, anyukám és a nagyszüleim is ezt a sportágat űzték. Testverem a Vácban játszik, szóval szerintem genetikailag kódolva vagyok. (nevet) Tetszik, hogy csapatsport és sok barátra tettem szert.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Az ifjúsági magyar válogatottal az Európa-bajnokság döntője, amelyről aranyéremmel térhettünk haza és a világbajnokság, amelyen bronzérmesek lettünk.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Pena (volt) a kedvencem, de Nora Mörk játékát is szívesen nézem.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Sok mindenkivel jóban vagyok a kézilabdán belül is, leginkább a válogatott csapattársaimmal, például Bucsi Lilivel.

kovalcsik_bianka_labdas.jpgAz előző szezonbeli emlékezetes esemény: A tavalyi NB I/B-s Eszterházy elleni meccsünk volt, mert azon a találkozón jutottunk fel az NB I-be, az nagy élmény volt.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: A távolabbi célkitűzésem a felnőtt válogatottság, majd Eb, vb, olimpia.

Amelyik sportot még kedvelem: Úszással kezdtem a sportolást, nagyon szeretek is, így ha nem kézilabdáznék, akkor úsznék.

Amit eddig még nem tudtak rólam: A Nemzeti Kézilabda Akadémián játszom és mindennap tanítás előtt is van edzésünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3918076562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása