PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: CSAMPA MARTIN, a Szécsény labdarúgója

Jégkorongkapus semmiképp sem lenne az SzVSE játékosa, aki édesapját követve állt a háló elé

2023. február 28. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Csampa Martin, a Nógrád megyei I. osztályban szereplő, a tabellán 19 ponttal a 9. helyen álló Szécsény VSE labdarúgója.

csampa_martin.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Édesapám kapus volt, sokat néztem őt kiskoromban és nem volt kérdés, hogy én is az szeretnék lenni. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Talán azt, hogy egy hiba és a legtöbbször gól van belőle. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nincs olyan vesztes, aki ne csinált volna valamit jól, és olyan győztes, aki egyszer sem hibázott. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen kimondott, talán annyi, nagyon fontos, hogy a kesztyűmet mindig megfelelő sorrendben vegyem fel. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Az olyan csatárok ellen, akiket a védéseimmel csak még jobban ösztönzök a gólszerzésre. 

| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Egy vereséget kell megemlítenem: kikaptunk 4–0-ra Diósjenőn, de rengeteg védést mutattam be és nagyban köszönhető volt nekem, hogy csak négy lett a vége. (2022. szeptember 3-án, a Nógrád megyei I. osztály 4. fordulójában a házigazda 3–0-s félidő után aratott négygólos diadalt – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Egy régebbi történet: a Mátraterenye hatalmas győzelmi szériában volt és esélytelenként utaztunk hozzájuk bajnoki mérkőzésre. Remek napot kifogva szinte mindent megfogtam és meg is nyertük a meccset. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Mostanában, a téli felkészülés idején volt: egy gyenge beadás jött oldalról nem túl magasan, aztán simán megfogtam, már dobtam is volna tovább, mire eszméltem, hogy a labda nincs a kezemben – kicsúszott, és ahogy szokott ez lenni, egyből ellenfélhez pattant, sajnos gólt is kaptunk belőle. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Dankó Rolandot mondanám, a Nógrád megyei válogatottnál védtem vele és egy igen jó fej srácot ismertem meg benne. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | – 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A jégkorongkapusokat nagyon nagyra tartom, én tuti nem mernék beállni oda védeni!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4918061024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása