PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: BALOG JUDIT, a Szombathelyi KKA kézilabdázója

A Győr, a Vasas és a Békéscsaba korábbi kiválósága a kezdetekről: „Az egyik edzésen beállhattam a kapuba és egyből tudtam, hogy megtaláltam a helyem”

2023. február 02. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: a nagydobronyi származású Balog Judit, az élvonalból tavaly nyáron kieső, így manapság a női NB I/B-ben szereplő, a tabellán 23 ponttal a 4. helyen állomásozó Szombathelyi KKA ukrán válogatott játékosa.

balog_judit_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Mikor elkezdtem kézilabdázni, bal lövőben játszottam, de valamiért mindig tetszett az, amit a kapusok csinálnak. Az egyik edzésen beállhattam a kapuba és egyből tudtam, hogy megtaláltam a helyem. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Azt, hogy sokszor úgy érzem, egyedül vagyok. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | A felhők fölött mindig süt a nap. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nem vagyok babonás típus, úgyhogy semmi olyan nincs, amit mindig megcsinálnék. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs ilyen játékos, mindenki ellen szívesen játszom. 

| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | – 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Az ukrán válogatottal játszottunk a spanyolok ellen és mínusz nyolc volt közte, amikor pályára kerültem. Olyan jól ment a védés, hogy végül egy góllal nyertünk. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Huh, erre nem szívesen emlékszem vissza, de volt egy Magyar Kupa-meccs, amelynek az utolsó másodpercében kaptam egy jó nagy potyagólt, ami teljesen az én hibám volt és így nem is jutottunk tovább. Azóta is nagy szívfájdalom ez nekem. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Mindig jól kijövök a kapustársaimmal, de most akit kiemelnék, talán a jelenlegi csapattársam, Christe Dalma. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Ő a legjobb barátnőm is: Marincsák Nikolett. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | –

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2118040038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása