PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Szalai András (Kelen SC)

Minden meccs előtt a nyakláncára adott két puszival gondol nagyszüleire a Paks színeiben az élvonalban, manapság a fővárosban futballozó védő

2023. február 01. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Szalai András, az NB III Nyugati csoportjában 20 forduló után 23 ponttal a tabella 15. helyén telelő Kelen SC korábbi NB I-es és utánpótlás-válogatott játékosa.

szalai_andras_foto_haonhu.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Cseresznye. | Kedvenc tantárgyam | Egyértelműen a tesi volt. (mosolyog) | Emlékezetes csínytevésem | Egyszer kiskoromban lefestettem egy Lada autót zöldről barnára, persze a nagyszülők nem tudtak róla – meglepetés. (nevet) | Első futballélményem | 2001-ben egy Manchester United-meccset láttam a nagypapámmal, de előtte is már csak a labda körül forogtam. (mosolyog) 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Alázatos, kitartó. | Legrosszabb szokásom | Ritkán tudom elfogadni, ha valaki másnak van igaza és nem nekem. (mosolyog) És türelmetlen vagyok. | Étel, amit imádok | Csirkemell minden formában. (nevet) Rizzsel. | Film, amit többször láttam | Barátság extrákkal. | Zene, amit általában hallgatok | Egyértelműen Byealex és Dzsúdló. | Hobbim | Angolt kezdtem el újratanulni, illetve a legtöbb szabadidőmet a kutyáimmal töltöm. (mosolyog) 

szalai_andras_akcio.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Amikor az NB I-ben futballoztam, 2016. november 5-én a Fradi elleni meccsen a Paks színeiben játszottam és Hahn Jánosnak én adtam a gólpasszt. (Az élvonal 15. fordulójában az Üllői úti Groupama Arénában Hahn János 14. és Koltai Tamás 57. percben szerzett találatával már kétgólos előnyben volt a Csertői Aurél edzette PFC, Busai Attila a 86. minutumban alakította ki a bajnoki 1–2-es végeredményét, amelynek összefoglalója a lenti videóban megtekinthető – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Mivel védő vagyok és kevésszer tévedek a kapu elé, ezért azt mondanám, hogy az összesre. (mosolyog) | Mérkőzés előtti rituálém | Elég sok van, nehéz is lenne mindent említeni, viszont ha egyet ki kellene emelnem, a nyakláncom, ami mindig rajtam van. Amikor leveszem, kétszer megpuszilom, hiszen a nagyszüleim képével van ellátva, és hát… | Sérülés, amit elfelejtenék | Hála Istennek, elkerültek a komolyabb sérülések, egy bokasérülésem volt, amit műteni kellett, de azon kívül minden rendben. (mosolyog) | Barát a futballban | Három embert emelnék ki: Kleisz Márk, Micsinai Miki, Kertai Dani. | Az öltözőben mellettem ül | Az ifjú, pontos lábú Kulánda Máté. | Cél a mostani szezonban | Csapatszinten a bennmaradás, de szerintem minden megvan ahhoz, hogy erős középcsapat legyünk. Egyéni célként pedig minél több meccsen játszani és győzelmekhez segíteni az együttest. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Szeretnék felnőtt csapattal is bajnokságot nyerni – és minél magasabb szinten futballozni. (Szalai András az aranyérem begyűjtéséhez 2022. május 28-án állt a legközelebb: a Pest megyei I. osztály utolsó, 30. fordulójában a legnagyobb vetélytárs, azonos pontszámmal, 71-gyel álló, ám több diadalt arató Gödöllői SK ellen „csak” nyernie kellett volna a hátvédet mindvégig a soraiban tudó, hazai pályán futballozó Dunaharaszti MTK-nak, ám Gálhidi György együttese hiába szerzett vezetést, a 91. percben kapott Barabás Ádám-góllal a Győri Zoltán által felkészített látogató 2–1-re győzött, amivel a bajnoki címet is megszerezte – a szerző)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3318038628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása