PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Pajti Bence (Kelen SC)

A legjobb teljesítményre törekszik, így a tavasszal is kihozná magából a maximumot a nyáron a Ferencváros II.-től érkező 20 éves futballista

2024. február 22. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Pajti Bence, az NB III Észak-Nyugati csoportjában 17 forduló után 23 ponttal a tabella 7. helyén telelő Kelen SC játékosa.

pajti_bence.jpg KÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Pöttyös labda. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Becsöngettünk házakhoz és elszaladtunk. | Első futballélményem | Papám focipálya mellett lakik és hároméves voltam, amikor először láttam meccset. Azután alig vártam, hogy én is labdába rúghassak.

 (FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Kitartó vagyok. | Legrosszabb szokásom | Nem vagyok rá büszke, de későn fekszem le aludni. | Étel, amit imádok | Carbonara spagetti. | Film, amit többször láttam | Creed. | Zene, amit általában hallgatok | Változó, angol és magyar zenéket hallgatok a hangulatomtól függően. | Hobbim | Videojáték.

 PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Az őszi idényben lejátszott Csorna elleni meccset mondanám, mivel a két gólommal el tudtam dönteni a találkozót. (2023. október 29-én az NB III Észak-Nyugati csoport 13. fordulójában a Pajti Bencét kezdőként mindvégig a soraiban tudó, idegenben 2–1-es diadalt arató fővárosiak az Életpálya rovat mostani főszereplőjének találatával már a 12. percben előnybe kerültek, és bár Csikai Gergő egalizált, miután a 63. minutumban bevette Czerula Dávid hálóját, a 84. percben Pajti Bence kialakította az 1–2-es végeredményt – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Szintén a Csorna elleni meccshez köthető. Feszült volt a hangulat és nagyon jó érzés volt belőni a győztes gólt. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen kifejezett. Hengerezek, mobilizálok és próbálom ráhangolni magamat a mérkőzésre. | Sérülés, amit elfelejtenék | Lekopogom, szerencsére nincsen ilyen. | Barát a futballban | Szabó Donát. | Az öltözőben mellettem ül | Remili Mohamed, Salacz Máté. | Cél a mostani szezonban | Kihozni magamból a maximumot, a legjobb teljesítményemmel segíteni a csapatot. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Mesterhármas.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2618337261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása