PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: KICZKÓ DIÁNA, az Astra HFC-Üllő labdarúgója

Sokra tartja a kézilabdázó Bíró Blankát a rózsaszín-feketék sohasem elégedett tagja: „Elég kritikus vagyok magammal szemben és mindig találok valami hibát”

2022. december 17. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Kiczkó Diána, a női NB I-ben 12 forduló után 14 ponttal a 7. helyen telelő, Király Bianka által felkészített Astra-Activtek HFC-Üllő labdarúgója.

kiczko_diana_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | A focit még mezőnyjátékosként kezdtem, a kapusposzt csak később került képbe. Még utánpótláskorú játékosként az akkori kapusunk az egyik meccsen megsérült és valakinek be kellett állnia a helyére. Én persze ezer örömmel jelentkeztem, hiszen mindig is érdekelt ez a poszt, bár soha nem próbáltam előtte. Azon a mérkőzésen derült ki, hogy van tehetségem hozzá, és hát szerelem volt első látásra, szóval én is maradni akartam a kapuban. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Fejben nagyon ott kell lennem állandóan, hiszen egy kis hiba elég, vagy ha már csak egy méterrel arrébb helyezkedem, mint ahol lennem kell, az meccset dönthet el. Az én posztomon a hibák számát minimálisan kell tartanom ahhoz, hogy jó kapus legyek. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Ez szőnyeget von a mélység fölé s biztatva mondja: Száz merész beléhullt te lész a boldog, aki átugorja.” (Madách Imre: Az ember tragédiája) 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Meccsek előtt reggel odafigyelek arra, hogy rendesen reggelizzek, hiszen aznap valószínűleg nem fogok ebédelni, csak vacsorázni. Minden találkozó előtti reggel és úton a pályára is zenét szoktam hallgatni – általában ez hozza meg a hangulatom a mérkőzésekhez, vagy ha ideges vagyok, a zenétől feloldódok. 

kiczko_diana_dij.jpg| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Olyan ellenfél nincs, aki ellen ne szeretnék védeni. Nyilván azokat a meccseket jobban szeretem, amelyeken többet kell védenem, hiszen ilyenkor én is többet küzdhetek a csapattal a győzelemért. 

| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | A kedvencem a DVTK elleni volt, mivel ott éreztem végre úgy, hogy egy hosszú kihagyás után tényleg kezdek visszalendülni a régi formámba. (2022. november 26-án, a női NB I 12. fordulójában egy félidő után érett a bombameglepetés, hiszen bár Oláh Adrienn révén a Diósgyőr már a 11. percben előnybe került, de Ebony Madrid 22. és 45. minutumban szerzett góljával 1–2-vel fordultak a csapatok, a 2–2-es végeredmény viszont már az 58. percben kialakult Nagy Lilla találatával – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Még egyelőre nem érzem úgy, hogy lejátszottam volna olyan mérkőzést életemben, amit nagyon kiemelkedően jónak érzek, de ez lehet, azért van, mert elég kritikus vagyok magammal szemben és mindig találok még valami hibát. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Azt még utánpótláskoromban, a pályafutásom elején nekem sikerült berúgnom saját magam számára, amikor egy hazaadást próbáltam kirúgni, de mivel félig-meddig mellé ment a lövés, ezért a labda begurult a hálómba. 

astra_hfc_cimer.jpg| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Eddig is jóban voltam mindig, mindegyik klubnál a kapustársaimmal, de mivel nem voltak maradandó barátságok, ezért most a jelenlegi egyesületemnél mondanám a viszonyomat a legjobbnak, azaz Magyar Judittal, akit itt ismertem meg, de nagyon támogató és közvetlen, no és Halla Petrával, hiszen vele már védtem együtt korábban is, szóval mi már régebb óta ismerjük egymást. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Bár nem régen érkeztem a klubhoz, már volt itt, akit ismertem, hiszen utánpótláskorunkban játszottunk már egy csapatban, ilyen például Pap Nóra vagy Balogh Orsi. De persze van olyan is, akivel már itt lettem jóban, ilyen például Erdész Fanni. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Jelenleg az FTC kézilabdakapusát, Bíró Blankát tartom a legtöbbre, hiszen egy hosszú sérülés után tért vissza és hamar vissza is küzdötte magát a legjobbak közé.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4318004134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása