PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: SCHVIRJÁN DÓRA, az Astra HFC-Üllő labdarúgója

Futballstart hat esztendővel ezelőtt: „Sokáig atletizáltam, aztán 2018-ban kezdtem el a Vidiben focizni”

2024. január 14. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Schvirján Dóra, a Női NB I-ben 12 forduló után 12 ponttal a tabella 7. helyén telelő Astra HFC-Üllő kapusa.

schvirjan_dora_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Már kiskorom óta a sport volt a mindenem. Sokáig atletizáltam, aztán 2018-ban kezdtem el a Vidiben focizni. Mivel nem volt kapusunk, ezért beálltam és ott ragadtam, annyira megtetszett ez a poszt.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nem nagyon van ilyen, talán csak az, hogy egy meccsen védhetsz bármilyen jól, ha hibázol egyet, az emberek csak arra fognak emlékezni, aki soha nem volt kapus, nem tudja mekkora felelősség is van egy hálóőrön.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Más eredménye csak motiváljon, de mindig önmagadhoz mérd a javulást!
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Van pár zeném, amit szeretek mindig meghallgatni. A bemelegítés előtt pedig egy kis időt szánok arra, hogy a fejemben mindent átgondoljak.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs ilyen csapat, bárki ellen szívesen védek.
| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | A DVTK ellen játszottunk itthon, nagyon határozott voltam végig a meccsen, több bravúrt is bemutattam és ennek is köszönhetően lett 0–0 a végeredmény. (2023. október 22-én a Női NB I 8. fordulójában Üllőn végeztek a felek gólnélküli döntetlenre – a szerző)

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Sok jó mérkőzésem volt, de az NB I-es debütálásom emlékezetes marad, hiszen egy nagyon jó Szeged ellen mutatkoztam be idegenben, kapott gól nélkül tudtam lehozni a találkozott és így 3–0-ra tudtunk nyerni. (2023. augusztus 19-én a Női NB I 1. fordulójában a Szent Gellért Fórum pályáján már a szünetben is vezetett az Astra Kövy Elza 18. percben szerzett találatával, majd a folytatásban Csolti Réka a 47., míg Szakonyi Emese az 58. minutumban vette be Bokros Veronika hálóját – a szerző)

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Az én olvasatomban nincsen potyagól, hiszen mindenki hibázik és ebből lehet tanulni.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A kapusedzőimmel remekül kijövök, sokat tanulhatok tőlük és Magyar Judit kapustársamtól, akivel az első perctől kezdve megtaláltuk a közös hangot.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Szerencsére mindenkivel jóban vagyok a csapatból, de Tőzsér Vanda az, akit kiemelnék, hiszen lassan négy éve csapattársak vagyunk és mind a pályán, mind az életben jó barátságot ápolunk.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland kézilabdakapust, hiszen az egyik legjobb a sportágában.

astra_csapat.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5218302855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása