PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: PESZLEG DOMINIKA, az Uniqa Team Újbuda SE triatlonosa

„A triatlon számomra olyan, mint egy álomutazás, mert olyan helyekre juttat el, amelyekről idáig csak álmodni mertem volna”

2022. december 13. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Peszleg Dominika, az Uniqa Team Újbuda SE többek között aquatlonban és duatlonban is Európa-bajnoki bronzérmes korosztályos válogatott triatlonosa.

peszleg_dominika_portre.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Nyolcéves koromban ismerkedtem meg a triatlonnal és lettem a sportág szerelmese. Szeretem, amit csinálok, mert nem egyoldalú és pont emiatt izgalmas, hiszen itt három számban kell jónak lenned ahhoz, hogy jó eredményeket tudj elérni. A triatlon számomra olyan, mint egy „álomutazás”, mert olyan helyekre juttat el, amelyekről idáig csak álmodni mertem volna.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Nehéz csak egyet kiemelnem, szeretem megélni a boldog pillanatokat.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Elsősorban az edzőmet mondanám, aki küzd és hajt a céljaim elérésének érdekében. Az én példaképem Flora Duffy. Olimpiai bajnok és négyszeres világbajnok, szerencsére volt részem betekinteni a napi edzésrutinjába és a legnagyobb öröm akkor ért, amikor a mellette lévő pályán úszhattam, ezzel hatalmas motivációt adva nekem. Szeretnék egy nap én is olyan lenni, mint ő.

peszleg_dominika_triatlon.jpgAkivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Szerencsésnek mondhatom magam, mivel nagyon sok külföldi barátra leltem és ezt mind a sportágamnak köszönhetem, többek között a barátomnak is, aki német nemzetiségű.

Szezonbeli emlékezetes esemény: Idén a dobogó második fokára állhattam az U23-as aquatlon világbajnokságon. A legnagyobb öröm és meglepetés Ceutában, az Európa Kupán ért, ahol életem egyik legjobb Elite eredményét értem el, a hetedik helyen sikerült végeznem. Emellett a magyar versenyeken dobogón állhattam.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Legfőbb célom, hogy kvalifikációt szerezzek az ötkarikás játékokra, illetve méltó módon és minél jobb eredménnyel tudjam képviselni Magyarországot. Ezek mellett szeretnék az eddigi hibáimból tanulva tudatosabban edzeni és megmutatni, hogy igenis képes vagyok elérni a céljaim.

Amelyik sportot még kedvelem: Viszonylag több sportot próbáltam már – foci, ritmikus gimnasztika, tenisz, röplabda –, bár sosem volt jó labdaérzékem.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Szeretek kreatív dolgokat készíteni, festeni, rajzolni és képeket, videókat szerkeszteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3918000966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása