PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: TAPASZTÓ SZILVIUSZ, a Szentes vízilabdázója

A Budapesti Honvéd kölcsönjátékosa: „Szerettem a vízben lenni, játszani az ottani gyerekekkel, a labda pedig egy fiú számára elengedhetetlen kellék!”

2022. október 12. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Tapasztó Szilviusz, a nyáron a férfi vízilabda OB I-ben szereplő Budapesti Honvéd által kölcsönadott, ugyancsak élvonalbeli Metalcom Szentesi VK vízilabdázója.

tapaszto_szilviusz.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: A nyári szüneteket a legtöbbször egy alföldi kisvárosban, Mezőtúron a nagymamáméknál töltöttem. Sokat jártunk a helyi strandra, ahol úszásoktatás is zajlott. Az első osztály befejezése után engem is beíratott a mamám Misi bácsihoz, az oktatóhoz, aki két-három kezdővel foglalkozott. Szerettem a vízben lenni, játszani az ottani gyerekekkel, a labda pedig egy fiú számára elengedhetetlen kellék! Víz+ labda = vízilabda. Innen indult az én pályafutásom.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Amikor a harmadik OB I-es meccsemen két találatot tudtam szerezni a Szeged ellen, amiből az első a csapat első gólja is volt. (2021. március 31-én az idegenben 9–8-as diadalt arató Honvéd a harmadik negyed után még 6–6-ra állt a helyi Tiszavirág uszodában, Tapasztó Szilviusz a második etapban emberelőnyből volt eredményes, míg a harmadik negyedben akciógóllal vette ki a részét a sikerből – a szerző)

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Benedek Tibor, Filip Filipovic és Francesco Di Fulvio.

tapaszto_szilviusz_csalad.jpg• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Az előző csapatomból sokakkal jó a viszonyom, mert nagy részükkel együtt töltöttem az utánpótlás éveimet, de volt olyan szerencsém, hogy középiskolában is voltak vízilabdás osztálytársaim, akiknél nem hinném, hogy bárkivel is jobb lenne a kapcsolatom.

• Szezonbeli emlékezetes esemény: Amikor megnyertük a Komjádi Kupát.

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: A csapattal az előző évinél jobb eredmény elérése és persze saját magam fejlődése.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Stabil, meghatározó játékos szeretnék lenni a posztomon. Továbbá, hogy a kistesóim büszkék legyenek rám és egyszer miattam kezdjék el ezt a sportágat űzni.

• Amelyik sportot még kedvelem: A kosárlabdát főként, de szeretek kézilabdát és focit is nézni.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Meccs előtt az első bemelegítő feladatom a vízben négyszer egy hossz a víz alatt, keresztbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr417952356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása