PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Rédling Kevin (Szeged-Csanád Grosics Akadémia)

A tehetség utat tör magának, avagy egy karrier kezdete: négyéves korában nem engedték játszani, de az edző kézen fogta és bekísérte a gyakorlásra

2022. október 03. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Rédling Kevin, az NB II-ben 9 forduló után 15 ponttal a tabella 6. helyén álló Szeged-Csanád Grosics Akadémia játékosa.

redling_kevin_szeged.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Autó. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Egy áruházban bújócskáztunk, és mikor a csapattársam keresett minket, kimentünk az áruházból, majd később visszamentünk – körülbelül negyedóra után – és bemondattuk a nevét a hangosbemondóba, hogy ne keressen tovább minket, mert itt várjuk a bejáratnál. | Első futballélményem | Négyéves koromban az óvodában már szerettem volna focira járni, de még túl kicsinek számítottam, ezért nem akartak engedni, de mivel már ott voltam, kézen fogva bekísért az edző a tréningre, és olyan jól ment, hogy onnantól engedték, hogy focizzak a nagyobbakkal, így innen indult a pályafutásom. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Céltudatos és kitartó vagyok. | Legrosszabb szokásom | Mindig mindenki rám vár, mindig én vagyok az utolsó. | Étel, amit imádok | Rántott hús, kukoricás rizzsel. | Film, amit többször láttam | Halálos iramban. | Zene, amit általában hallgatok | Általában magyar zenéket hallgatok. | Hobbim | Foci. Más nincs, amivel foglalkozom. 

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Nem tudnék egyet kiemelni. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Megyei Kupában az elődöntőben a Balatonalmádi ellen a Veszprém színeiben az első felnőtt pályafutásos gólomat szereztem tizenhat évesen és bejutottunk a döntőbe, amit végül meg is nyertünk. (2019. május 22-én a VLS Veszprém Balatonalmádiban Rédling Kevin 53. és Horváth Ákos 82. percben szerzett találatával nyert 2–0-ra, míg az Ajkán megrendezett fináléban a Devecser ellen úgy ért el 5–0-s sikert a veszprémi alakulat, hogy a szünetben egygólos előnyben volt, Rédling Kevin a kezdőcsapat tagjaként 2–0-ig, azaz a 61. percig volt a pályán, akkor Janás Márk váltotta – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Meccs előtti este, alvás előtt zenét szoktam hallgatni, ezzel hangolódok a találkozóra. | Sérülés, amit elfelejtenék | Bokaszalag-szakadás. | Barát a futballban | Nem szeretnék egyet kiemelni, sok volt csapattársammal tartom a kapcsolatot. | Az öltözőben mellettem ül | Szilágyi Zoltán és Vári Barnabás között ülök. | Cél a mostani szezonban | Minél több gólt szeretnék szerezni, illetve minél több gólpasszal szeretném segíteni a csapatot és szeretnék feljutni az első osztályba. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Szeretnék bemutatkozni az NB I-ben, majd magyar válogatott lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8217946110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása