PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: PALATINUS ERIK, a Kaposvár vízilabdázója

„Mindig is vonzott a vizes sportok világa”

2022. szeptember 07. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Palatinus Erik a 2021/2022-es szezonban az OB I 9. helyén végző Kaposvári VK vízilabdázója, az egyesület utánpótlásedzője.

palatinus_erik_foto_kapospolohu.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Mindig is vonzott a vizes sportok világa. Emlékszem, amikor néztem a 2008-as pekingi olimpia vízilabda-döntőjét, és mikor harmadjára szereztük meg az aranyérmet, egyből beleszerettem a sportba, és tudtam, hogy a jövőben ezt akarom csinálni. • A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Amikor legelőször vízbe ugorhattam a magyar OB I -ben, Magyarország első számú vízilabdaligájában. • Akit a sportágon belül nagyra tartok: A már elhunyt Benedek Tibor volt az, akire felnéztem és felnézek, hiszen az ő alázata a sportág felé hihetetlen volt és példaértékű. • Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Az edzőm és a csapattársaim, hiszen nélkülük semmire nem mennék. • Szezonbeli emlékezetes esemény: Amikor meglőttem az új csapatomban az első gólomat. (Palatinus Erik az OB I-ben 2021. november 19-én a Kaposvár–BVSC-Zugló bajnokin érte el az első találatát a somogyiak színeiben, igaz, csapata sokra nem ment vele, hiszen az első három negyedet abszolváló és csak a negyedik etapban remiző fővárosiak végül 15–9-es sikerrel távoztak a megyeszékhely uszodájából – a szerző) • Célkitűzés a jelenlegi évadra: Célom, hogy minél több góllal segíthessem a csapatot a következő szezonban. • Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Hogy oszlopos tagja legyek a jelenlegi csapatomnak. • Amelyik sportot még kedvelem: A labdarúgást és a kosárlabdát. • Amit eddig még nem tudtak rólam: A legtöbb edzésre én érkezem legelőször és én távozom utoljára.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8517926629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása