PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: BOKROS VERONIKA, a Kelen SC labdarúgója

Csak az edző tudott neki gólt rúgni, ezért lett cerberus a Női NB I újoncának nyári igazolása

2022. augusztus 31. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Bokros Veronika, a Női NB I-ben három forduló után 6 ponttal a tabella 4. pozíciójában álló Kelen SC a nyáron Diósgyőrből igazolt labdarúgókapusa.

bokros_veronika.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Még az óvodában volt egy edzés fiúkkal, ahol csak az edző tudott nekem gólt rúgni és innentől kezdve én ki nem jöttem onnan. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Minden posztnak megvan a maga szépsége, nekem nincs olyan része, amit ne tudnék szeretni benne. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Teher alatt nő a pálma. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Az egyik sípcsontvédőmön van egy címke, az mindig a balosra kerül fel. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Ilyen nincs, minden meccset várok. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Még az U19-ben játszottunk az MTK ellen, 0–0 lett. (2022. március 5-én a 14. fordulóban történt mindez, avagy DVTK–MTK 0–0, ami azért is érdemel említést, mert az ősszel fordított pályaválasztással a fővárosi csapat 8–0-s diadalt aratott – a szerző) 

bokros_veronika_2020_eto.jpg| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Még az ETO színeiben léptem pályára az NB I-ben a Haladás ellen, aminek a vége döntetlen lett. (Szinte napra pontosan két esztendeje, 2020. augusztus 29-én a Női NB I 3. fordulójában, Szombathelyen a 29. percben Öreg Cintia révén a győriek szerezték meg a vezetést, ám az 51. minutumban Szil Tünde kialakította az 1–1-es végeredményt – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | A Szekszárd elleni mérkőzésen kaptam egy igen emlékezeteset. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Itt az új csapatomnál hál’ Istennek, nagyon egymásra találtunk, de sok olyan kapussal dolgoztam már, akikkel megmaradt a kapcsolat. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Sok van, jó a közösség. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Sajnos vagy nem sajnos, nem nézek más sportágakat, kivéve akkor, ha a válogatottunk szerepel.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1717919275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása