PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: MADÁR ESZTER, a Vasas Akadémia kosárlabdázója

„Szeretnék olyan játékos lenni, akire mindig, minden pillanatban és helyzetben lehet számítani”

2022. július 22. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Madár Eszter, a 3-as és 4-es poszton is remek teljesítményre képes, a 2021/2022-es szezonban a Női kosárlabda NB I A-csoportjának 6. helyén végző Vasas Akadémia utánpótlás-válogatott kosárlabdázója, aki már a felnőtt nemzeti együttes májusi edzőtáborában is részt vett.

madar_eszter_portre_1.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Ami azt illeti, nálam nem rögtön történt, mert először úsztam és a magasságom miatt kezdtem el kosárlabdázni. Ami miatt viszont igazán beleszerettem az a későbbi években jött igazán elő, és az a csapatjáték, illetve a nagyon szép akciók, megoldások.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Ezt a kérdést szeretem. (mosolyog) Már viszonylag hosszú ideje kosárlabdázok, ezáltal rengeteg élményem van, de még mindig azt mondanám az egyik legemlékezetesebbnek, amikor 2015-ben lejátszottam életem első döntőjét és a szurkolókból vagy tíz ember hozzám tartozott, mert akkora dolog volt számomra, hogy döntőt játszhatok, hogy mikor megnyertük, akkor olyannyira potyogtak a könnyeim az örömtől, hogy sokáig alig bírtam abbahagyni.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Ebben a témában két embert szeretnék megemlíteni. Az egyik személy Iványi Dalma. Mindig is csodálva néztem és nézek rá, hogy milyen szuper sportember, és amiatt is, hogy milyen eredményeket ért el. A másik ilyen személy pedig Hanga Ádám. Szerintem sok mindenki felnéz rá, és arra, amit elért ő is az életében.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Ez a kérdés vicces, mert nekem van egy nővérem (Madár Katáról, a nála két évvel idősebb, ugyancsak a Vasasban kosarazó kiválóságról van szó – a szerző), emiatt egyértelműen vele vagyok a legjobb viszonyban a sportágon belül és kívül is. (nevet) Viszont, ha a saját korosztályomat nézem, akkor a Győrben játszó Dombai Rékát említeném.

madar_eszter_foto_balogh_david.jpg

madar_eszter_fiba.jpgSzezonbeli emlékezetes esemény: Az idei évadban talán az volt a legemlékezetesebb esemény, amikor egy eszméletlenül jó hangulatú meccsen legyőztük a Csata együttesét. Felejthetetlen miliő volt azon a mérkőzésen, nagyon jó volt olyan nézőközönség előtt játszani. (2022. január 2-án, a bajnokság 14. fordulójában a Ludovika-FCSM Csata otthonában úgy nyert 73–68-ra a Vasas, hogy a nagyszünetben két győztes negyed után már 46–27-re vezettek a piros-kékek, az éppen a találkozó napján a 20. születésnapját ünneplő Madár Eszter 7 pontot dobott – a szerző)

Célkitűzés a jelenlegi évadra: A soron következő idényre az a célom, hogy megerősödjek, és fejlesszem magam mezőnypozíción.

madareszter_kosar.jpgAmit szeretnék elérni néhány éven belül: Szeretnék olyan játékos lenni, akire mindig, minden pillanatban és helyzetben lehet számítani.

Amelyik sportot még kedvelem: Talán a röplabdát tudnám a kosár mellé helyezni. Amikor iskolában játszottam – már amikor bent voltam a testnevelés órákon –, akkor nagyon élveztem a játékot. Talán ez is köthető a magasságomhoz.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Nagyon szeretem a krémest.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3217889021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása