PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: GERCSÓ NÓRA, a Vasas kézilabdázója

„Amikor legelőször bementem a szegedi csarnokba, körbenéztem a pályán és rögtön tudtam, hogy kapus leszek”

2022. július 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Gercsó Nóra, a női kézilabda NB I 2021/2022-es szezonjában 6 ponttal a tabella 14. helyén végző, az élvonalbeli küzdelemsorozattól búcsúzó Vasas korábbi utánpótlás-válogatott kapusa. 

gercso_nora.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Őszinte leszek, amikor legelőször bementem a szegedi csarnokba, körbenéztem a pályán és rögtön tudtam, hogy kapus leszek. Egyből bevonzott – igaz, azért akkoriban az is közre játszott, hogy a kapusoknak nem kell futni. (nevet) Valahogy éreztem, hogy az a nekem való hely a pályán. 

|2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nagyon sokat kellett gondolkoznom, hogy mi az, amit nem kedvelek, és igazából csak egy dolgot tudok megemlíteni: télen a hideg labdát. Nagyon tud csípni és azt annyira nem szeretem. (nevet) 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | A lehetőségek nemcsak lesznek vagy lehetnek, hanem léteznek is. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs különösebb, az egyetlen, amit sose hagyok el, hogy felkészüljek az ellenfélből. Szeretek videózni és tudni, hogy mire és kikre számíthatok egy meccsen. (mosolyog) 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Aki ellen soha nem szerettem védeni, az az ikertesóm. Átlövő, és amikor már külön csapatban játszottunk, mindig akkor izgultam a legjobban. Neki is szurkoltam, de én is jól akartam védeni, így ennek mindig túlizgulás lett a vége. (Gercsó Nóra ikertestvére Dóra, aki az előző évadban előbb az NB I/B-s Algyőt, majd idén tavasszal az NB II-es Deszki SC-t erősítette – a szerző) 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Az utolsó bajnoki mérkőzésünket mondanám, a Siófok ellen. 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Nagyon nehéz választani, de talán amire mindig örömmel gondolok vissza: a Vác ellen volt egy nagyon jó meccsem, amely után sikerült bekerülnöm a hét csapatába. Ezt sosem felejtem el és mindig boldogan gondolok vissza rá. (mosolyog) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Egyszer egy utánpótlás Európa-bajnokságon játszottunk az oroszokkal, akik a mi korosztályunkban kiemelkedőek voltak. Kivédtem egy hetest és annyira örültem, nem figyeltem rá, hogy mögöttem bepattant a labda. Ott megtanultam, hogy „előre nem örülünk a medve bőrének”. (nevet) 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Igazából annyira szerencsés helyzetben vagyok, hogy mindig nagyon jó poszttársakkal sodort össze az élet mind a válogatottnál, mind klubszinten, akikkel nagyon jól kiegészítettük egymást. A mai napig bárkivel találkozok, nagyon örülök neki és rengeteget tudunk beszélgetni. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A kézilabda a felnőtté válásom része és rengeteg barátot köszönhetek ennek a sportnak, amiért mindig hálás leszek. (mosolyog) 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Az egyik Gulácsi Péter, a másik pedig Nagy Viktor. Iszonyat jó kapusok, és nagyon szeretem nézni őket, ahogy védenek. (mosolyog)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4117878139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása