PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Sergiu Bolboaca (Pécsi Sportolda SE)

„Nagyon sok mindent tudok egyszerre csinálni, jelenleg is edző és videoelemző vagyok a PMFC Női Akadémián, emellett a román női felnőtt válogatott elemzője is vagyok”

2022. június 28. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Sergiu Bolboaca, a Pécsi MFC leány U15-ös csapatának edzője, a román női válogatott videoelemzője, valamint korántsem mellékesen a Baranya megyei III. osztály, Csík Jenő csoportját 63 ponttal megnyerő Pécsi Sportolda SE immár csak volt labdarúgója.

sergiu_bolboaca_aprosag.jpgsergiu_portre_1.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Zászló. | Kedvenc tantárgyam | Angol. | Emlékezetes csínytevésem | Az Illés Akadémiához fűződik, amikor ott futballoztam, egyik nap úgy döntöttünk többen, hogy már mindent tudunk az iskolában, így nem mentünk be és egész nap fociztunk az Akadémián, amiből a nap végére elég nagy leszidás lett, de megérte, mert jó volt. | Első futballélményem | Az első meccsem háromévesen a Komló színeiben. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Multitasking. Nagyon sok mindent tudok egyszerre csinálni, jelenleg is edző és videoelemző vagyok a PMFC Női Akadémián, emellett a román női felnőtt válogatott elemzője is vagyok, továbbá a pécsi Webstar Csoport nevű IT cégnél vagyok projektmenedzser. | Legrosszabb szokásom | Rendetlenség. | Étel, amit imádok | Ciorba de Burta – ez egy román leves, lefordítva pacallevest jelent, nagyon finom! | Film, amit többször láttam | Gól 1., 2., 3. – szerintem megunhatatlan és még mindig tudok rajta izgulni. (mosolyog) | Zene, amit általában hallgatok | Nincs speciális. Spotify és véletlenszerű lejátszás. | Hobbim | SUP-ozás. 

sergiu_csapat.jpg

sergiu_portre_2.jpgPÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | A PMFC U19-ben volt, amikor megvertük az Újpestet 2–0-ra és mindkét gólt én szereztem. (2016. október 22-én a pontvadászat 9. játéknapján a 3. és a 81. percben talált hazai pályán a napokban klubot váltó, ám akkoriban még lila-fehérben védő Szalay Alex kapujába – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Ezt is a PMFC-ben értem el az U17-ben, amikor a Ferencvárost vertük meg, ekkor egy fontos fejesgólt szereztem. (2014. november 29-én a bajnokság 11. fordulójában, hazai környezetben Rein Bence után Sergiu Bolboaca is bevette Sebestyén István hálóját – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Először mindig a jobb lábamra húzom a cipőt, majd a balra és utána ugyanúgy először a jobb cipőfűzőt kötöm be, majd a balt, ez már automatizmussá vált. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére nem voltak komoly sérüléseim. | Barát a futballban | Rengeteg barátot szereztem sok helyen, de akivel szorosan tartom a kapcsolatot a legrégebb óta, az Tóth Gergő, aki jelenleg az NB III-ban futballozik, de többre hivatott. | Az öltözőben mellettem ül | Már csak stábtagként látogatom az öltözőket. | Cél a mostani szezonban | Edzőként célom volt, hogy az U15-ös csapatommal bekerüljünk a bajnokság felsőházi rájátszásba, a legjobb négybe, ami sikerült is, így az FTC, az MTK és a Puskás Akadémia után mi lettünk a negyedik legjobb U15-ös csapat az országban. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Külföldi karrier, amit remélhetőleg edzőként, videoelemzőként bepótolhatok. 

bolboaca_augustin_portre.jpgApja fia Negyvenhat esztendősen is elnyűhetetlen! A manapság már edzőként is dolgozó Augustin Bolboacáról van szó, aki Sergiu Bolboaca édesapja, nem mellékesen a 2021/2022-es szezonban egy csapatban, a Pécsi Sportolda SE-ben is futballoztak. Ha ismerős a név, nem a véletlen műve, ugyanis a kilencvenes évek végétől a 2000-es esztendők közepéig a Komlói Bányász egyik, ha nem a legjobb labdarúgója volt, hátvéd létére nem egy évad során csatárokat zavarba hozva végzett a házi góllövőlista élén.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr817869007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása