PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Csató Martin (Szombathelyi Haladás)

Bukfenc a lelátón, borotvahab a szobatárson, bajnoki meccs és gól az édesapa csapata ellen

2022. június 25. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Csató Martin, a 2021/2022-es szezon során az NB II-ben 38 forduló után 57 ponttal a tabella 6. helyén végző Szombathelyi Haladás játékosa.

csato_martin_csato_sandor.jpgBékéscsabán születtem, amikor édesapám ott futballozott, utána költöztünk Győrbe, majd Székesfehérvárra. Fehérváron kezdtem el a játékot ötévesen. Egészen tizennégy esztendős koromig ott voltam, mikor Győrben tartottak az akadémiára egy válogatót, ahol megfeleltem és beválogattak az U15-ös korosztályba. Hat éven keresztül jártam a Fehér Miklós Akadémiára, majd 2014 nyarán felkerültem a felnőttekhez, akikkel másfél hónapot töltöttem együtt, aztán elkerültem Mezőkövesdre és Siófokra kölcsönbe. Ezek után fociztam még Dorogon, Csákváron, a Vasasban és most Szombathelyen.

csato_martin_foto_haladashu.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Házikó és focilabda. | Kedvenc tantárgyam | Történelem. | Emlékezetes csínytevésem | Gyerekkoromban volt elég sok, de a legszalonképesebb az, amikor az egyik barátommal éjjel bekentük a szobatársunkat borotvahabbal, aki még akkor magához tért, és hát pont azt az eredményt kaptuk, amit vártunk. | Első futballélményem | Az 1996/97-es bajnoki szezonban apu Győrben focizott, anyu akkor vitt ki először a stadionba és nem állítólag nem sikerült annyira jól az első nap. A régi ETO stadion lelátóinak a lépcsői elég meredekek voltak és nekem sikerült lebukfenceznem rajtuk. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Türelem, megbízhatóság. | Legrosszabb szokásom | A feleségem szerint nincs. | Étel, amit imádok | Mindent szeretek. | Film, amit többször láttam | Harry Potter. | Zene, amit általában hallgatok | House-on és technón kívül bármi jöhet. | Hobbim | Ha nincsenek edzések, akkor a családommal szeretem tölteni az időt. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Talán a Vasas–ETO 3–1. (2020. március 1-jén, az NB II 26. fordulójában 2–0-s félidőt követően nyert a Csató Martint az első perctől az utolsóig a soraiban tudó, Bene Ferenc által felkészített házigazda – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | ETO–Csákvár. 1–1 lett a meccs és a hazaiaknál apu volt a vezetőedző. (A 2021. március 14-én, az NB II 29. játéknapján lebonyolított bajnoki találkozóról itt írtunk bővebben – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Meccsnapokon kivétel nélkül megyek sétálni délelőtt, utána pedig tornázom. | Sérülés, amit elfelejtenék | Nem felejteném el egyiket sem, mindegyikből lehetett tanulni. | Barát a futballban | Vannak egy páran szerencsére, de nem nevesítenék, nehogy kihagyjam valamelyiküket. | Az öltözőben mellettem ül | Devecseri Szilárd és Kiss Bence. | Cél a mostani szezonban | Feljutás az NB I-be. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Nincs NB I-es meccsem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9617866835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása