PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Zelizi Patrik (Csákvár)

„Kell egy jó védés vagy megoldás, hogy megjöjjön a magabiztosság”

2022. május 23. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Zelizi Patriknak, aki az NB II-ben szereplő és a május 22-én, vasárnap véget érő 2021/2022-es bajnokságban a 38. forduló után 43 ponttal a tabella 12. helyén záró Aqvital FC Csákvár kapusa. 

zelizi_patrik.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Igazából véletlenszerűen álltam be egy edzés során, de egyből beleszerettem. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Stabil NB II-es játékossá szeretnék válni. • Babonám: Nincsen. 

KEDVENC……magyar csapatom: Videoton. • …külföldi csapatom: Chelsea. • …magyar mezőnyjátékosom: Sallai Roland. • …külföldi mezőnyjátékosom: Mason Mount. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Ter Stegen. 

LEG……nagyobb futballélményem: – • …szebb gól, amit valaha láttam: Rengeteg szép gólt láttam már, nem tudnék kiemelni külön egyet közülük. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Erre szeretnék pályafutásom végén válaszolni, és bízom benne, hogy más választ fogok majd adni, mint amit most tudnék. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Szerencsére a látványos potya gólok „elkerülnek”, de ha visszagondolok, akkor utánpótlásban volt, hogy egy felívelt labdának szaladtam alá, ami így érintetlenül hullott be a kapumba. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Böde Dániel. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: – • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Kell egy jó védés vagy megoldás, hogy megjöjjön a magabiztosság. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Alázat. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: 

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5317838867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása