PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Szemerédi Norbert (BVSC-Zugló)

A korábbi NB I-es cerberus már a belátható időn belüli jövőre gondol: „Kapusedzőként szeretnék foglalkozni a fiatal magyar kapusokkal”

2022. május 17. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Szemerédi Norbertnek, aki az NB III, Nyugati csoportjában a 36. forduló után 88 ponttal a tabella 2. helyén álló BVSC-Zugló korábbi NB I-es kapusa.

p1010274.JPGPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Egészen pici koromban mindenki félt a labdától, én pedig beálltam a kapuba és ott is ragadtam úgy közel húsz éve már. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Valamilyen felnőtt csapatnál kapusedzőként szeretnék foglalkozni a fiatal magyar kapusokkal. • Babonám: Nem vagyok babonás. 

KEDVENC……magyar csapatom: Budapest Honvéd FC. • …külföldi csapatom: Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Gazdag Dániel. • …külföldi mezőnyjátékosom: Luka Modric. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Thibaut Courtois. 

LEG……nagyobb futballélményem: Debrecen–Budapest Honvéd – itt mutatkoztam be az NB I-ben. (2012. szeptember 16-án az élvonal 7. fordulójában a fővárosi együttes már a 8. percben kétgólos hátrányban volt és bár a szünetig a szépítés összejött, a fordulást követően csak a Loki szerzett gólokat, így a DVSC végül 4–1-es diadalt aratott Marco Rossi alakulata felett – a szerző)…szebb gól, amit valaha láttam: Babati Benjamin ollózása a ZTE–Siófok meccsen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: A Budapest Honvéddal NB I harmadik helyezés, a ZTE-vel feljutás az NB I-be. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: A Budapest Honvéd U19-es csapatában a Viareggio Kupán az Empoli ellen kapott gól előtt. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem:• …pozitívabb tulajdonságom a pályán: A játék elővételezése. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Nem vagyok eléggé higgadt és bevállalós. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Jó csapatember vagyok és mindenkivel megtalálom a közös hangot. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: A civil életben nehezen hozok meg döntéseket.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6117834147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása