PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Babati Benjamin (Mezőkövesd)

A tökfőzeléken kívül mindent szeret a télen a ZTE-től igazolt támadó, aki nem tagadja, a pályán egyik pillanatról a másikra „idegbeteggé” válik

2022. március 08. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: a téli átigazolási szezonban Zalaegerszegről szerződtetett Babati Benjamin, az NB I-ben a 23. forduló után 27 ponttal a 10. helyen állomásozó Mezőkövesd Zsóry FC játékosa.

babati_benjamin.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Pöttyös labda. | Kedvenc tantárgyam | Sosem volt ilyen. (nevet) | Emlékezetes csínytevésem | Mintagyerek voltam… Dehogy! Hát nem tudom… Hirtelen nem tudnék konkrétumot mondani, pedig jó párat elkövettem. | Első futballélményem | Az első dolog, amire emlékszem, nem velem kapcsolatos, hanem apával. (Az idén június 6-án az ötvenedik életévét betöltő Babati Ferencről van szó, aki a ZTE színeiben 1998 és 2005 között futballozott, így a húsz esztendeje, 2002-ben bajnoki címet szerző Zalaegerszegnek is tagja volt – a szerző) Kivetítőn néztük unokatesómékkal, amikor megverték a Manchester Unitedet 1–0-ra. Nekem ez az élmény volt, amikor talán tudatosult bennem, milyen is lehet focistának lenni. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Ezt másoktól kellene kérdezni. (nevet) | Legrosszabb szokásom | Egyik pillanatról a másikra idegbeteg tudok lenni – a pályán. | Étel, amit imádok | Nincs ilyen, a tökfőzeléken kívül mindent szeretek. | Film, amit többször láttam | Mivel kiskoromban mesét nem néztem, a Godzilla volt, amit napi szinten háromszor megtekintettem, ahogy a mai napig is. (nevet) | Zene, amit általában hallgatok | – | Hobbim | – 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | A másfél évvel ezelőtti Videoton elleni bajnoki rajt – 3–3 lett. Igaz, nem nyertünk, de rúgtam két gólt és szerintem nagyon jól ment a játék. (2020. augusztus 15-én Babati Benjamin a 2. és a 75. percben is bevette Kovácsik Ádám hálóját, a találatok 0:05-től és 4:56-tól a fenti videóban megtekinthetők – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | A Siófok ellen a 16-os vonaláról szerzett olló. (2018. december 9-én az NB II 20. fordulójában a találkozón duplázó Babati Benjamin alakította 5–0-ra az állást a 69. percben a lentebb látható videóban megtekinthető találattal, ám a ZTE nem elégedett meg ennyivel, amely hazai pályán 6–1-re győzte le a Balaton-partiakat – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen. | Sérülés, amit elfelejtenék | Combizom-szakadás. | Barát a futballban | Nagyon sok barátot szereztem, akikkel a mai napig tartjuk a kapcsolatot. | Az öltözőben mellettem ül | Túlszolizott Madarász Márk. | Cél a mostani szezonban | Minél előrébb végezni a tabellán. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Válogatottbeli bemutatkozás.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6017775602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása