PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: TAR-PUKLER GLÓRIA, a Büki TK kézilabdázója

„Játszhattam volna magasabb osztályban, de sosem vágytam rá igazán”

2022. április 27. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Tar-Pukler Glória, a női NB II Észak-nyugati csoportjában szereplő Büki TK irányítóként és átlövőként bevethető kézilabdázója, a csapat házi gólkirálya.

tar_pukler_gloria_akcio.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Tizenkét éves lehettem, amikor egy nyári tábor keretein belül Bükön részt vettem egy kézilabda foglalkozáson. Ott annyira megtetszett, hogy egy kis kihagyás után, úgy tizennégy esztendősen már Szombathelyen folytattam és egy-két év alatt behoztam úgymond a lemaradásomat és már a felnőttek között találtam magam. Főként a valahova tartozás, a csapatszellem, az egymásért küzdés és a győzni akarás fogott meg benne.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Rengeteg ilyen van, igazából minden győzelem egy élmény számomra. Ha ki kéne emelnem, akkor két NB II-es aranyérem, egy NB I/B-s második helyezés – bár az fájó is volt… –, és amikor az NB I/B-ben gólkirálynő voltam.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Igazából nincs kimondottan példaképem, sok kézilabdameccset nézek és tetszik sokaknak a játéka. Ilyen például a „régi” Görbicz Anita, a norvégoknál Oftedal és a fiatal Reistad. Férfiágon szeretem Nenadic vagányságát. 

tar_pukler_gloria_buk.jpg• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Nagyon sok barátságom alakult ki a kézilabdának köszönhetően. Szerettem a fiatalkori Haladás-korszakot, beleértve a fiatal kis csapatunkat. Aztán az SZKKA-ban is alakultak ki szoros barátságok, de a kozármislenyi korszakomból is sok szál megmaradt. Jelenleg Bükön az ex-csapattársammal és edzőmmel, Baranyai Enikővel vagyok a legjobb viszonyban, de félreértés ne essék, a többi lánnyal is nagyon jó a kapcsolatom. (mosolyog)

• Szezonbeli emlékezetes esemény: Minden győztes meccs ilyen, és hála Istennek, inkább győztünk… (mosolyog) Remélem, az elkövetkezendő három hétben lesz két emlékezetes meccsünk!

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Valójában a dobogó, de a második hely megtartása jó lenne!

tar_lilien_tar_krisztian_tar_pukler_gloria.jpg• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Úgy gondolom, elértem azt, amit szerettem volna. Játszhattam volna magasabb osztályban, de sosem vágytam rá igazán. Fontosabbnak tartottam a tanulást, a családomat és most már a kislányomat, Lilient. (A tündéri csöppség – akinek édesapja a korábbi Haladás-nevelés, a későbbiekben Balatonfüreden, Körmenden és Kozármislenyben is megforduló, Ausztriában is futballozó, manapság viszont a feleségéhez, Tar-Pukler Glóriához hasonlóan a Büki TK színeiben szereplő Tar Krisztián – 2020. március 27-én, délelőtt 11 óra 25 perckor, Szombathelyen született 3410 grammal és 50 centiméterrel – a szerző) Inkább most edzőként teljesednék ki.

• Amelyik sportot még kedvelem: Igazából bármire kapható vagyok, kivéve a biciklizés és a túrázás, de a kislányom kedvéért akár bicóra is pattanok. (mosolyog) Ha nem kézilabdázok, akkor általában a konditermet szeretem látogatni.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Hogy a kézilabda mellett szereztem egy közgazdász diplomát, mérlegképes könyvelő, továbbá boltvezetői OKJ-s papírt. És nagyon jól főzök! (mosolyog)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6017817481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása