PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: BODOVICS HANNA, a Fatum-Nyíregyháza röplabdázója

„Nagy álmom bezsebelni egy magyar bajnoki aranyat, mert ez sajnos még nem jött össze”

2022. április 24. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Bodovics Hanna, a női röplabda Extraligában szereplő Fatum-Nyíregyháza válogatott centere.

bodovics_hanna_fotofatumnyiregyhazahu.png• Amiért beleszerettem a sportágamba: Igaz, hogy kicsit későn, tizenhárom évesen kezdtem el a röplabdát, de már kiskoromban beleszerettem a sportágba. Édesapám szintén játékos volt és már kisbabaként is a pálya széléről figyeltem őket. Más sportokat is kipróbáltam, de végül mégis a röplabda lett a nagy szerelem.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: A röplabda rengeteg csodás élményt adott, nagyon sok szép helyre jutottam el, de a legemlékezetesebb dolgok mindig a csapattal átélt események. A legszebb a csapatsportban, hogy mindig osztozhatsz az örömben vagy a bánatban, együtt élhetjük meg a rossz és a jó pillanatokat. Sose vagy egyedül, mindig van valaki, aki figyel rád. Ez igaz a pályán, az öltözőben, de szerencsére a magánéletben is.

bodovics_hanna.jpg• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Rengeteg kiemelkedő magyar játékos van, de rám a legmélyebb benyomást Erdősné Era tette. Életem első NB I-es meccsét – akkor még a Szombathely színeiben – a Nyíregyháza ellen játszottuk. Velem szemben ő volt, és annak ellenére, hogy már negyven év körül volt, nagyon jól és lelkesen játszott, vezére volt a csapatnak. Szerintem egy igazi példakép.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Szerencsére rengeteg barátot sikerült szerezni a röplabdás évek alatt. Elég könnyen barátkozom, így mindig jó viszonyban voltam a csapattársaimmal.

bodovics_hanna_valogatott.jpg• Szezonbeli emlékezetes esemény: Ebben az évadban is rengeteg ilyen volt, de ami a legjobban bennem maradt, az a Balatonfüred elleni meccs. A csapatot sajnos eléggé megviselte a Covid, így hét játékos és a másodedzőnk maradt csak talpon, de mi kiálltunk ellenük és jól is játszottunk. Azt a tüzet, ami akkor bennünk égett, mert harcoltunk egymásért, még szinte sose éreztem. Sajnos nem sikerült a bravúr, de nagyon érzelemdús mérkőzés volt.

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Ebben az évben mi már sajnos csak az ötödik helyért küzdünk, de ezt mindenképp szeretnénk elérni.

bodovicshanna_valogatott_hunvolleyhu.jpg• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Rengeteg dolog van, amit szeretnék a röplabdában elérni. Egyénileg szeretnék fejlődni, amennyit csak lehet. Nagy álmom még bezsebelni egy magyar bajnoki aranyat, mert ez sajnos még nem jött össze.

• Amelyik sportot még kedvelem: Igazából nagyon sok sportot szeretek, főleg a labdajátékokat. A kosárlabda még szintén közel áll a szívemhez, a testvéreim is űzték ezt a sportot és a párom is játékos, illetve edző is. Sajnos a röplabda mellett nincs sok idő más sportok kipróbálására, de nagyon sok mindent kipróbálnék, akár extrém sportokat is.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Van egy kabala fülbevalóm, ami minden meccsen rajtam van. Ez az első fülbevaló, amit kaptam, egy kis katica.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2217815043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása