PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Tóth Milán (Vác)

Egy Újpest–Kaposvár élvonalbeli bajnoki volt az első futballélménye a Pest megyei társulat labdarúgójának

2022. április 14. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Tóth Milán, az NB III, Közép-csoportjában szereplő, a 30. forduló után 32 ponttal a tabella 16. helyén álló Vác FC korábbi NB II-es játékosa.

toth-levente-milan.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Szánkó. | Kedvenc tantárgyam | Ilyen nem volt, de ha mondanom kell egyet, akkor a testnevelés! | Emlékezetes csínytevésem | Nem emlékszem, biztos sok ilyen volt, elég eleven gyerek voltam. | Első futballélményem | 2004-ben egy Újpest–Kaposvár NB I-es meccs. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Jó humorérzék. | Legrosszabb szokásom | Figyelmetlenség. | Étel, amit imádok | Sajtos pizza. | Film, amit többször láttam | Úriemberek, Blöff. | Zene, amit általában hallgatok | Mindenevő vagyok a zene terén. | Hobbim | Videojáték. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | 2016-ban egy Tállya–Cegléd Magyar Kupa-mérkőzésen 3–1-re nyertünk és mind a három gólt én szereztem. (Tóth Milán a 72., a 88. és a 93. percben vette be a tállyaiak kapuját a 2016. október 26-án lejátszott összecsapáson – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | 2017-ben egy Mosonmagyaróvár–Cegléd NB II-es meccsen győztes gólt rúgtam az utolsó percekben. (2017. március 19-én a másodosztályú pontvadászat 26. fordulójában úgy nyert a CVSE 1–0-ra, hogy a találkozó egyetlen találatát Tóth Milán a 85. minutumban szerezte – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs. | Sérülés, amit elfelejtenék | Hála az égnek, nincs ilyen, nem volt komolyabb sérülésem. | Barát a futballban | Mivel kiskorom óta focizom, szinte az összes barátomat így ismertem meg. | Az öltözőben mellettem ül | Mertse Ábel. | Cél a mostani szezonban | Biztos bennmaradás és a góljaim számának növelése. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB I-es mérkőzés.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3517807713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása