PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: János Norbert (FC Nagykanizsa)

„Sajnos az NB I-ben nem tudtam bemutatkozni, de még csak 23 éves vagyok, így nem tettem le róla”

2022. április 13. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: János Norbert, az NB III, Nyugati csoportjában szereplő, a 30. forduló után 42 ponttal a tabella 9. helyén álló FC Nagykanizsa korábbi NB II-es játékosa.

janos_norbert.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Hajó. | Kedvenc tantárgyam | Történelem, testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Eleven gyerek voltam, nagyon sokat rosszalkodtam, rengeteg volt, nem tudnék kiemelni egyet. | Első futballélményem | Még az utcán rúgtuk a labdát fiatalon a barátokkal, onnan indult minden. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Az, hogy soha nem adom fel, amit elkezdtem, bármiről is legyen szó. | Legrosszabb szokásom | A nasizás, amit egyre inkább próbálok hanyagolni az utóbbi időben. | Étel, amit imádok | Az olasz konyhából bármi jöhet, imádom a tésztákat. | Film, amit többször láttam | A Karib-tenger kalózai. | Zene, amit általában hallgatok | Mindenféle zenét meghallgatok. | Hobbim | Szeretek új helyeket felfedezni, utazni, még ha csak országon belül is. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Talán az UTA Aradban volt még a román másodosztályban a Poli Temesvár ellen, amelyen két gólt rúgtam. Ez ott az év legfontosabb meccse, a Derby. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Mindig a legutolsóra, de néhány hete Sopronban sikerült elég szépen eltalálni egy kapáslövést, amire szívesen gondolok vissza. (2022. március 20-án, az NB III, Nyugati csoport 26- fordulójában úgy nyert Sopronban a Nagykanizsa 3–1-re, hogy az Életpálya rovatban szintén bemutatkozó Krizsonits Mátyás 50. minutumban szerzett egyenlítő találatát követően János Norbert az 56. percben alakította 1–2-re az eredményt – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs különösebb, csak próbálok koncentrálni es felkészülni minél jobban. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére nem igazán voltam sérült, ezért nincs ilyen. | Barát a futballban | Rengeteg barátot szereztem a futball által, nem szeretnék senkit kiemelni, mert mindegyik barátomat ugyanúgy szeretem, ahhoz viszont túl sok lenne, hogy mindegyiküket felsoroljam. | Az öltözőben mellettem ül | Jobbról Török Milán, balról Horváth Balázs. Kiváló társak mindketten. | Cél a mostani szezonban | Minél jobban segíteni a csapatot és minél előrébb végezni a bajnokságban. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Sajnos az NB I-ben nem tudtam bemutatkozni, de még csak 23 éves vagyok, így nem tettem le róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5717807635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása