PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: GARDA KRISZTINA, a Dunaújváros vízilabdázója

„2005-ben, amikor a női válogatott világbajnokságot nyert, azután kezdtem el vízilabdázni és azt mondtam, hogy én is a dobogó tetején szeretnék állni”

2022. április 05. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Garda Krisztina, a vízilabda női OB I-ben szereplő Dunaújváros olimpiai- és világbajnoki bronz-, valamint Európa-bajnoki aranyérmes, LEN Kupa-győztes játékosa, aki karrierje során kimagasló teljesítményt nyújtott átlövőként, bekk-ként és szélsőként.

gardakrisztina.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Már gyerekkorom óta nézem szinte az összes sportot, de a vízilabdát különösképpen szerettem nézni. Két és féléves voltam, amikor először az uszodába kerültem, ahol azt mondta az úszóoktató – egy kedves ismerősünk volt –, hogy húgi, ugorj, én pedig belevetettem magam a kétméteres vízbe. Majd 2005-ben, amikor a női válogatott világbajnokságot nyert, azután kezdtem el vízilabdázni és azt mondtam, hogy én is a dobogó tetején szeretnék állni.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: A tavalyi olimpiai harmadik hely és 2018-ban lehetetlen helyzetből álltunk fel a Dunaújvárossal Kirishiben, az európai Szuperkupa-döntőben és végül büntetőpárbajban nyertünk.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Maggie Steffens, magyarként pedig Keszthelyi Rita.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Nem szeretnék kiemelni senkit sem. (kacsint)

Szezonbeli emlékezetes esemény: A hazai meccsek, főleg 2022-ben. Két nemzetközi mérkőzés, egy BVSC elleni és holnap (április 6-án, szerdán 19 órakor Dunaújvárosban, az alapszakasz 18. fordulójának keretében – a szerző) az UVSE ellen is nagyon jó hangulat lesz.

gardakrisztina_akcio.jpg

Célkitűzés a jelenlegi évadra: Már csak a bajnokság maradt, mindenképp döntőbe szeretnénk jutni – először ez a legfontosabb –, ott pedig végre megtörni az UVSE sorozatát.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Nyáron, a hazai világbajnokságon egy nagyon jó eredmény – természetesen az összes világversenyen ez a cél, de ez mégis itthon lesz –, 2024-ben pedig olimpiai aranyérem.

Amelyik sportot még kedvelem: Mindegyik sportot nagyon szeretem, de a kézilabda, a nemzetközi labdarúgás és a darts talán azok, amik a kedvencek.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Nagyon szeretek sütni-főzni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9617798477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása