PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: KICSKA TAMÁS, az FC Dabas II. labdarúgója

„Nagyon szeretnék NB III-as szinten bemutatkozni és játszani, már edzésig, illetve edzőmeccsekig eljutottam”

2022. március 27. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Kicska Tamás, a Pest megyei II. osztály, Déli csoportjában a 21. forduló után 26 ponttal a tabella 12. helyén álló FC Dabas II. labdarúgója.

kicska_tamas.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Kiskorom óta rúgom a bőrt, imádom minden percét. Nem tudom megmondani, hogy konkrétan miért szerettem bele, talán azért, mert ilyenkor teljesen ki tudok bontakozni.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Pilisen a 18 évesen szerzett első felnőtt gólomat emelném ki, amit a Szigetszentmiklósnak rúgtam a 93. percben, és ezzel 3–1-re nyertünk.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Zlatan Ibrahimovic. Nekem ő a példaképem, egyrészt azért, ahogy küzd, hajt, és sose adja fel, mert én is ilyen vagyok, másrészt imádom a stílusát.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Én szinte mindenkivel meg tudom találni a közös hangot, nagyon közvetlen vagyok.

kicskatamas_foto_szabokriszti.jpgSzezonbeli emlékezetes esemény: Két hete, a Tápiószecső elleni hazai meccsen, a 89. percben a félpályán labdát szerezve, egy kényszerítő a tizenhatosnál, és kicsit élesebb szögből sikerült egy nagy gólt rúgnom a hosszú felsőbe. Ez volt az első Dabason szerzett találatom.

Célkitűzés a jelenlegi évadra: A csapattal minél előrébb végezni, személyes célom pedig, hogy gólpasszokkal tudjam segíteni az együttest, ne adj’ Isten góllal.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Nagyon szeretnék NB III-as szinten bemutatkozni és játszani, már edzésig, illetve edzőmeccsekig eljutottam. Szeretnék bajnokin is játszani és stabil ember lenni.

Amelyik sportot még kedvelem: Röplabdázni szoktam a kollégákkal – „tesi” tanár vagyok –, illetve imádok dartsozni.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Mindig először a bal lábamra veszek fel mindent. Cipőt, sportszárat, zoknit. Ez egy babona nálam. Nem nagyon iszom alkoholt.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6517791118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása