PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Graeser Krisztián (Ember-Előny SA)

„Már kisgyerekként is csak vetődtem a labda után, mintsem rúgtam”

2022. március 19. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Graeser Krisztiánnak, aki a Budapest-bajnokság II. osztály, 2. csoportjában szereplő, a 16. forduló vasárnapi zárómérkőzése (Pénzügyőr II.–Ember-Előny SA) előtt 15 ponttal a 9. helyen állomásozó Ember-Előny SA kapusa, valamint az Alsónémedi SE futsalkapusa.

graeserkrisztian.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Valamiért soha nem is akartam más lenni, már kisgyerekként is csak vetődtem a labda után, mintsem rúgtam. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Szeretnék a munkám mellett/ellenére is a lehető legmagasabb szinten védeni. • Babonám: Kezdéskor és a második félidő előtt mind a három kapufát meg kell ütnöm. 

KEDVENC……magyar csapatom: FTC. • …külföldi csapatom: Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Gera Zoltán. • …külföldi mezőnyjátékosom: Zinedine Zidane. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Iker Casillas. 

LEG……nagyobb futballélményem: West Ham–Manchester United meccs élőben, Londonban. • …szebb gól, amit valaha láttam: Gera Zoli találata a portugálok ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: 2016-ban U21-es futsal válogatott tagság; BLSZ I. osztály, ezüstérem; futsal NB II, ezüstérem. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Időt akartam húzni úgy, hogy nem fogom meg a labdát magam előtt, és sajnos odaért a támadó, elvette és gólt kaptam belőle. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: A reflexeim és a ziccerek hárítása. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Lábbal való játék. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: – • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: 

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2817784850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása