PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: MAKA ALEX, a Gerjeni SK labdarúgója

„Tizennégy évesen megfogalmaztam magamban egy álmot, miszerint NB I-es focista akarok lenni, és amíg nem akasztom szögre a stoplist, ebben hinni fogok”

2022. március 10. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Maka Alex, az NB III, Közép-csoportjában szereplő Gerjeni SK labdarúgója.

makaalex.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Gyerekként egész nap az utcán voltam, semmi más elfoglaltságunk nem volt, csak fociztunk meg bandáztunk. Miközben fociztam, éreztem, hogy ez az én játékom, itt tudom igazán kifejezni magam és ezáltal tudom megvalósítani magam az életben. Édesapám, illetve a tanáraim is látták, hogy ügyes vagyok, és ha elvisznek egyesületbe edzésekre, legalább addig is tudják, hol vagyok. (mosolyog) A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Nincs kifejezetten egy, mert az egész utazás, ami tizennégy éves korom óta az álmom volt, egy élmény! Akit a sportágon belül nagyra tartok: Gyerekként Bajzát, Rajczi, Simon Ati és Tököli Attila játékát bámultam. Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Nem tudok egyet kiemelni, a karakterem miatt mindenhol központban voltam az öltözőben, ezáltal sok kollégámmal szoros viszonyt ápolok az öltözőn kívül is. Szezonbeli emlékezetes esemény: A Paks II. elleni triplámat mondanám még ősszel az FC Dabas játékosaként, 3–2-re nyertünk. Célkitűzés a jelenlegi évadra: Bennmaradás a Gerjennel az én főszereplésemmel! Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Sokan tudják, tizennégy évesen megfogalmaztam magamban egy álmot, miszerint NB I-es focista akarok lenni, és amíg nem akasztom szögre a stoplist, ebben hinni fogok. Mindenki a saját idősávjában mozog, sosem késő! De amit elterveztem magamnak, hogy Magyarországon focistaként élem a mindennapjaim, ez a munkám és a szenvedélyem, ezt az álmomat tizennyolc éves korom óta élem! Amelyik sportot még kedvelem: Küzdősportok. Amit eddig még nem tudtak rólam: Úgy mentem iskolába, hogy már tudtam olvasni. (mosolyog) Romantikus alkat vagyok, amit kevesen gondolnának rólam a külsőm és a viselkedésem alapján.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7717776828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása