PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Csanálosi Patrik (BKV Előre)

„Tíz-tizenkét góllal elégedett lennék az idény zárásakor”

2022. március 09. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Csanálosi Patrik, az NB III, Keleti csoportjában a 24. forduló után 56 ponttal a 2. helyen állomásozó, ifj. Albert Flórián trenírozta BKV Előre játékosa.

csanalosi_patrik_foto_bkvelorehu.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Hóember. | Kedvenc tantárgyam | Matematika. | Emlékezetes csínytevésem | Kiskoromban sokszor bemásztunk az iskolába focizni. | Első futballélményem | Talán hatéves lehettem, amikor egy teremtornán én lettem a gólkirály. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Magabiztos vagyok, és amit meg akarok csinálni, azt meg is csinálom. | Legrosszabb szokásom | Nincs. (nevet) | Étel, amit imádok | Húsleves, rántott hús. | Film, amit többször láttam | Csontdaráló. | Zene, amit általában hallgatok | J Balvin, a latin zenéket kedvelem. | Hobbim | Igazából régen BMX-eztem, de manapság már nincs sok szabadidőm, minden a labdarúgás körül forog. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Karrierem csúcspontja, amikor a Ferencváros első csapatával voltunk kint Szerbiában egy tornán és ott sikerült pályára lépnem. | Gólom, amire szívesen emlékszem | – | Mérkőzés előtti rituálém | A mérkőzések előtti napon a kedvenc játékosom, Alessandro Del Piero gólösszefoglalóját szoktam megnézni. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére a sérülések eddig elkerültek, remélem, ez a jövőben is így lesz. | Barát a futballban | Egyértelműen a legjobb barátom a labda. (nevet) | Az öltözőben mellettem ül | Jelenleg egy fiatal gyerek ül mellettem az öltözőben, aki a karrierje elején jár. Próbálok segíteni neki, amiben tudok, de nem egyszerű, ugyanis Újpest-szurkoló. (nevet) | Cél a mostani szezonban | Minél több mérkőzést megnyerni és a bajnokság végén a dobogó valamelyik fokán végezni, illetve tíz-tizenkét góllal elégedett lennék az idény zárásakor. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Egy felnőtt győztes derbi az Üllői úton a lilák ellen, de szerencsére az utánpótlásban ez rengetegszer megtörtént.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6817775864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása